نشست مدیران منابع انسانی و پشتیبانی و امور فنی منطقه سه کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰ کد : ۱۰۶۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۰

نشست مدیران منابع انسانی و پشتیبانی و همچنین مدیران امور فنی منطقه سه کشور با محوریت بررسی مسایل جاری این حوزه ها امروز به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد تقی اعلمی، معاون پشتیبانی و  منابع انسانی دانشگاه تبریز در ابتدای این نشست ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان به بخشی از توانمندی ها و ظرفیت های این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه تبریز به خاطر شهادت 22 تن از دانشجویان و حضور فعال در 8 سال دفاع مقدس به عنوان مشهد الشهدای دانشگاههای ایران مطرح است و همچنین در رشد و توسعه علم و فناوری در بخش های مختلف جزو دانشگاه های پیشگام کشور است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به چالش های موجود در حوزه  معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، خواستار حل این مشکلات از سوی مدیران و کارشناسان این حوزه ها در دانشگاه ها شد.

وی اضافه کرد: با برگزاری چنین نشست های مشترکی در دانشگاه ها می توان با کنکاش و بررسی برخی چالش های موجود در حوزه معاونت پشتیبانی و منابع انسانی، راهکار عملیاتی برای آنان پیدا کرد.

دکتر اباصلت خراسانی مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم و تحقیقات فناوری نیز در این نشست عمل، اجرا و رسیدن فرایند سیستم اداری دانشگاه ها به سیستم اداری مدرن و علمی در سطح  جهان را ضروری عنوان کرد و گفت: امروزه مشکل آموزش عالی در بخش منابع انسانی در حوزه های کمیت و تعداد عرضه و تقاضا  نیست، بلکه عدم توازن  نیروی انسانی است که  با توسعه  آموزش کارکنان و هوشمندسازی دانشگاه ها می توان تاحدودی مشکلات را حل کرد.

وی در ادامه  ضمن ابراز خرسندی از ایده تشکیل نشست مشترک  مدیران منابع انسانی و پشتیبانی و امور فنی، خواستار بهره مندی و استفاده از امکانات  و ظرفیت های دانشگاه ها در این حوزه ها از یکدیگر شد.

دکتر جمشید اسماعیلی،  مدیر کل نظارت  بر طرح های عمرانی وزارت علوم وتحقیقات و فناوری  نیز در این نشست ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه تبریز، همکاری مشترک ستادی در حوزه مدیریت های تحت نظر معاونت پشتیبانی  و منابع انسانی در دانشگاه ها را ضروری بیان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروزه مدیریت بهینه  مصرف منابع  انرژی از اولویت های اصلی دانشگاه ها در عرصه مدیریت سبز است، یادآور شد: در این زمینه این مدیریت آماده هر نوع همکاری با دانشگاه هاست.

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :