معرفی دکتر پورزیاد به عنوان مدیر جدید مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز

۲۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۳ کد : ۱۰۶۷۴ اخبار
تعداد بازدید:۵۲۷۵

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر علی پورزیاد عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به عنوان مدیر جدید مرکز رشد و نوآوری این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مراسم معارفه و تکریم مدیرجدید و سابق این مرکز، ظهر امروز با حضور معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران دانشگاه و کارکنان این حوزه برگزار شد.

در حکم انتصاب وی آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات ارزشمند جناب عالی در طول دوره تصدی مدیریت امور اجتماعی دانشگاه، و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده آن همکار محترم، و به استناد مفاد ماده 17 آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها به موجب این حکم با حفظ سمت آموزشی، از تاریخ صدور حکم حاضر برای مدت دو سال به عنوان سرپرست مدیریت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.

خاطر نشان می شود: دکتر پورزیاد عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، پیش از این، مدیر امور اجتماعی این دانشگاه را برعهده داشت.

لازم به ذکر است؛ مدیریت مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز پیش از این بر عهده دکتر مینا زلفی لیقوانی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر بود.

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز از دو واحد (مرکز رشد  و مرکز نوآوری) تشکیل شده که مرکز رشد در سال 1390 و مرکز نوآوری هم در سال 1395 تاسیس شده اند.

 

 


( ۲۵ )

نظر شما :