جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده کشاورزی برگزار شد

۲۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۲۵ کد : ۱۰۶۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۰۰

 

جشن معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز روز گذشته با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز، در این آیین ضمن تبریک ورود دانشجویان جدید به این دانشگاه و معرفی برخی ظرفیت های آن، خواستار استفاده از توانمندی های دانشگاه تبریز برای موفقیت های بیشتر دانشجویان شدند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره  به سابقه  درخشان این دانشکده در بخش های مختلف نیز گفت: این دانشکده یکی از قدیمی ترین دانشکده های این دانشگاه است که در طول فعالیت خود  اساتید  مشهور و چهرهای ماندگاری را  تربیت کرده، بنابراین دانشجویان با  بهره گیری از تجارب این اساتید، امکانتات و پتانسیل های  این دانشکده می توانند در رشته های خود به موفقعیت های بزرگی دست یابند.

حجت الاسلام محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز از دیگر سخنران این مراسم بود که بر ضرورت گسترش بینش فرهنگی متناسب با  سطح  علمی و  الگو قراردادن  اساتید و چهره های ماندگار علمی در دوره دانشجوئی تاکید کرد.

دکتر قادر دشتی رئیس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز هم ضمن  خیر مقدم  به دانشجویان به  معرفی اجمالی این دانشکده  پرداخت.

بر پایه همین گزارش؛ دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز پس از دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران از لحاظ قدمت دومین مرکز آموزش عالی در زمینه کشاورزی است که در سال ۱۳۳۴  تاسیس شده است.

 


( ۴ )

نظر شما :