همایش کارآفرینی و آینده شغلی من در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۶ کد : ۱۰۵۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۷۰۹

 

همایش کارآفرینی و آینده شغلی من روز گذشته با حضور اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر بهروز ساری صراف دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به شرکت کنندگان طی سخنانی در زمینه کار آفرینی خواستار توجه بیشتر مسئولان به آینده شغلی جوانان شد.

دکتر ظریفیان معاون کمیته کار آفرینی از دانشکده کشاورزی نیز در مورد اصول و مبانی کار افرینی برای دانشجویان و راهنمایی های ارزندهای در زمینه فرایند ثبت شرکت و نیز اشتغال زایی برای دانشجویان به ارایه مطالب خود پرداخت. 

در این همایش همچنین امیر حسین جعفری مدیر عامل و موسس شرکت علاءالدین تراول از فارغ التحصیلان دانشکده برنامه ریزی وعلوم محیطی دانشگاه تبریز و کارآفرینی که توانسته بالغ بر 80 نفر از فارغ التحصیلان و افراد جویای کار را در داخل و خارج از کشور اشتغالزایی نماید، به سخنرانی پرداخت.

این کارآفرین در زمینه نحوه فعالیت دانشجویان در دانشگاه و نیز نوع عملکرد آنها در رابطه با آینده شغلی دانشجویان سخن گفت و همچنین توصیه هایی را مبنی بر فعالیت دانشجویان در کمیته های دانشجویی موجود در دانشگاه بیان کرد.

ناگفته نماند؛ همچنین در این همایش با توصیه رئیس دانشکده و نیز موافقت مهمان برنامه اقای جعفری مبلغ 120میلیون ریال برای دانشجویان  و نیز 20 میلیون ریال برای حمایت از تیم ورزشی دانشکده کمک شد که مبلغ مورد نظر به صورت قرعه کشی توسط اساتید دانشکده برای دانشجویان مشخص و  پرداخت خواهد شد.

 


نظر شما :