بازدید جمعی از دانشجویان ورودی های جدید دانشگاه تبریز از کتابخانه مرکزی این دانشگاه

۲۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۶ کد : ۱۰۴۵۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۴۴

 

جمعی از دانشجویان ورودی های جدید دانشگاه تبریز در قالب برپایی برنامه های کارگاهی با مجموعه‌ها، خدمات و فعالیت‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر علی پورزیاد مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز در این ارتباط با بیان اینکه این برنامه های کارگاهی بیشتر در راستای آشنایی دانشجویان ورودی جدید با امکانات، فضاهای علمی و فیزیکی و شناخت میدانی از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه صورت گرفت، اظهار داشت: در این کارگاه ها بیش از 800 نفر از دانشجویان ورودی جدید مشارکت داشتند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این برنامه های کارگاهی از 20 لغایت 24 مهرماه برگزار شد، یادآور شد: دانشجویان در این برنامه ها ضمن بازدید میدانی، از بخش های مختلفی این کتابخانه مانند بخش کتب تاریخی، پایان نامه ها و رساله ها، نشریات و بخش امانت، کارشناسان این مجموعه همچنین توضیحات مربوطه، به راهنمایی دانشجویان در استفاده صحیح و بهینه از امکانات و سایت را ارایه کردند.

به گفته وی بازدید دانشجویان ورودی های جدید از بخش های مختلف دانشگاه از جمله آزمایشگاه مرکزی، مرکز رشد و فناوری، پژوهشکده فیزیک و ستاره شناسی و ... از دیگر برنامه های است که در طول سال تحصیلی جدید به اجرا در می آید.

یادآور می شود: برنامه های بازدید و کارگاهی آشنایی دانشجویان ورودی جدید با مجموعه‌ها، خدمات و فعالیت‌های کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز توسط مدیریت امور اجتماعی و با همکاری کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز صورت گرفت.

 

 


( ۲ )

نظر شما :