انتصاب رئیس جدید مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز

۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵ کد : ۱۰۳۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۵

 

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه تبریز، دکتر جلیل باباپور خیرالدین عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز به سمت رئیس مرکز مشاوره دانشجویی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم صادره از سوی دکتر میررضا مجیدی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم و با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان رئیس مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبربر تعیین می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران و صاحب نظران در حسن انجام این مسئلیت خطیر موفق و موید باشید.

خاطر نشان می شود: دکتر جلیل باباپور خیرالدین استاد دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز است. مدیر گروه روانشناسی، رئیس مرکز بهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز، رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت کاربردی تبریز، نائب رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان آذربایجان شرقی، رئیس  سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان آذربایجان شرقی و ... از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی این استاد دانشگاه تبریز است.

یادآور می شود: پیش از این دکتر شهرام واحدی عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز این سمت را برعهده داشت.


نظر شما :