کسب رتبه اول کنکور ارشد توسط دانشجویان گروه خاک دانشگاه تبریز برای سومین سال متوالی

۰۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۷ کد : ۱۰۲۹۶ اخبار
تعداد بازدید:۱۳۴۲

دانشجویان گروه آموزشی رشته علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز برای سومین سال متوالی رتبه اول آزمون کارشناسی ارشد را بدست آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در کنکور کارشناسی ارشد سال جاری امیر خدابنده در رشته علوم و مهندسی خاک موفق به کسب رتبه اول شده که پیش از این نیز در آزمون سال 97 بهزاد محمد حسینی و در آزمون سال 96 هم هادی احمدی این جایگاه را کسب کرده بودند.

برپایه همین گزارش، در همین راستا پیش از اینها  نیز نگار راوش دانشجوی رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی وجلال ژاکتی دانشجوی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز Ph.D)) سال ۱۳۹۸ و همچنین محمد کرامی آخوله دانشجوی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز، در کنکور کارشناسی ارشد امسال موفق به کسب رتبه نخست شده بودند.

یادآور می شود؛ دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و 457 هزار مترمربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه های بین المللی است.


( ۷ )

نظر شما :