بازدید رئیس و معاونان دانشگاه تبریز از روند استقبال از دانشجویان ورودی جدید

۳۰ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰ کد : ۱۰۲۰۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵۷

 

دکتر میررضا مجیدی رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه تبریز پیش از ظهر امروز با حضور و بازدید از محل های ثبت نام، تحویل مدارک و استقبال از دانشجویان ورودی جدید، از نزدیک در جریان امور ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این بازدید ضمن قرار گرفتن در جریان روند امور ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید، همچنین نکات لازم را در جهت تکریم، تسریع و تسهیل امور دانشجویان و خانواده های آن از معاونان و مدیران دانشگاه خواستار شد.  

بر پایه همین گزارش، آیین ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید دانشگاه تبریز هر ساله  بر اساس دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف خدمت‌رسانی، راهنمایی، تأمین آرامش و رفاه دانشجویان ورودی های جدید و تسهیل در امر ثبت‌نام آنان در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی، پشتیبانی و تدارکات، رفاه، خدمات دانشجویی، مشاوره، استقبال و ... تشکیل و از اوایل شهریورماه فعالیت خود را با مشارکت و همکاری گروه های مختلف از تیم هایی بسیج دانشجویی و دیگر تشکل های دانشجویی، علمی و فرهنگی آغاز می کند.

در آیین امسال نیز این ستاد با مشارکت و همکاری گروه های مختلف از تیم هایی بسیج دانشجویی و دیگر تشکل های دانشجویی، علمی و فرهنگی با برپایی بیش از 20 عرفه برای استقبال، راهنمایی، پذیرایی و به ویژه تکریم از دانشجویان ورودی جدید و خانواده های آنان رفته است.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار  نفر دانشجو و نیز به جهت همجواری با دانشگاه های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه های بین المللی است.


( ۱ )

نظر شما :