تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه تبریز اعلام شد(با تبریک به پذیرفته شدگان جدید، تمامی اطلاعیه های ثبت نام دانشگاه تبریز در ذیل این خبر موجود است)

۰۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۱ کد : ۱۰۰۳۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۰۰۹۱

ضمن تبریک به دانشجویانی که در آزمون سراسری سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به خانواده دانشگاه تبریز پیوسته اند، برای تمامی دانشجویان آرزوی سربلندی و موفقیت داریم

*************************************************

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 این دانشگاه، از انجام تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر باب اله حیاتی با اعلام این خبر و با بیان اینکه همچون سال های گذشته تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، تصریح کرد: به استناد دستورالعمل ثبت نامی سازمان سنجش که به صورت اینترنتی ثبت نام صورت می پذیرد پذیرفته شدگان برای ثبت نام می توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس www.tabrizu.ac.ir مراجعه نمایند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با انجام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی از ایاب و ذهاب و صرف هزینه زیاد توسط خانواده ها و دانشجویان جلوگیری می شود، تصریح کرد: انتخاب واحد نیمسال اول از سوی خود دانشجو پس از مشورت با استاد راهنما  به صورت اینترنتی تا سقف مجاز (برای دانشجویان کارشناسی؛ حداقل 12 واحد و حداکثر 20 واحد، معدل الف تا سقف 24 واحد، ترم آخر نیز تا 24 واحد و مشروطی تا 14 واحد) صورت می گیرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع اضافه کرد: زمان انتخاب واحد ورودی‌های 95 و ما قبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های 97 روز شنبه 16 شهریور شروع شده و ورودی‌های 96 روز یکشنبه 17 و ورودی‌های 97 روز چهار شنبه 20 شهریور ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد.

به گفته وی انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم روز پنج شنبه در تاریخ 21 شهریورماه خواهد بود.

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز همچنین با تاکید بر اینکه دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده اند، روز جمعه 22 و شنبه 23 شهریورماه می توانند انتخاب واحد نمایند، اضافه کرد: انتخاب واحد ورودی های98 هم به صورت دسته جمعی توسط دانشکده و تحویل برگ انتخاب واحد به دانشجو در روز تحویل مدارک انجام خواهد شد.

به گفته وی انتخاب واحد دانشجویان متقاضی از سایر دانشکده ها نیز طبق لیست ارسالی دانشکده در تاریخ 6 مهرماه است.

وی افزود: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در 2 و 3 مهرماه انجام می‌شود و مطابق این برنامه، مهلت ارائه مرخصی برای دانشجویان در نیمسال اول  ۱6 شهریور الی 3 مهرماه صورت خواهد گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شروع کلاس ها و امتحانات این نیمسال تصریح کرد: کلاس ها از 23 شهریور ماه لغایت 12 دی ماه 98 برگزار شده و امتحانات پایان نیمسال اول نیز از ۱4 دی الی 3 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

*اطلاعیه شماره ۱: قابل توجه پذیرفته شدگان سال ۱۳۹۸ دانشگاه تبریز

*اطلاعیه شماره ۲: قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی ۹۸ دکتری تخصصی دانشگاه تبریز

*اطلاعیه شماره۳: قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی 98 کارشناسی ارشد دانشگاه تبریز

*اطلاعیه شماره ۴: قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی ۹۸ کارشناسی ناپیوسته دانشگاه تبریز

*اطلاعیه شماره 5: قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی 98 آزمون سراسری دانشگاه تبریز

*اطلاعیه شماره۶ : قابل توجه پذیرفته شدگان ورودی ۹۸ دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس (جلفا) دانشگاه تبریز

 

گروه حمایت از استعدادهای درخشان:

*اطلاعیه ثبت نام شماره ۱ پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی

*اطلاعیه ثبت نام شماره۲  پذیرفته شدگان بدون آزمون مقاطع تحصیلات تکمیلی(استعدادهای درخشان و جایزه شهید احدی)

* اطلاعیه ثبت نام شماره ۳ پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی + فرم بررسی صلاحیت عمومی و راهنمای تکمیل آن

اطلاعیه ثبت نام شماره 4 پذیرفته شدگان بدون آزمون در مقاطع تحصیلات تکمیلی

 

ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود(بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز)

پاتوق ورودی ها ( نحوه ثبت نام، پاسخگویی تلفنی، کانال عصر دانشجو و...)

 


( ۲۵۶ )

نظر شما :