با غبار روبی مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، برنامه های سفر وزیر علوم به آذربایجان شرقی آغاز شد

۰۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۵ کد : ۹۹۴۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۴۸۸

با غبار روبی مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه تبریز، برنامه های سفر دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی و در راس آنها دانشگاه تبریز آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این آیین معنوی وزیر علوم و هیات همراه وی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به غبارروبی و عطرافشانی مرقد مطهر شهدا پرداختند.

یادآور می شود: دانشگاه تبریز به عنوان مشهدالشهدای دانشگاه های ایران مطرح است و اولین دانشگاه کشور است که پنج شهید گمنام در آن به خاک سپرده شده است

افتتاح چند طرح‌ عمرانی، خدماتی و آموزشی دانشگاه تبریز، حضور و شرکت در چند نشست با دانشگاهیان، بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، دیدار با دانشگاهیان و مسئولان آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های دکتر غلامی در سفر دو روزه به این استان به شمار می‌رود.

بهره برداری از سیستم بخار برای پخت غذا برای اولین بار در بین دانشگاه‌های کشور، افتتاح ساختمان مرکزی حراست در 5 طبقه( از محل منابع داخلی)، افتتاح ساختمان دانشکده کشاورزی اهر( در قالب طرح تملک دارائی های سرمایه ای مصوب)، بازدید از مرکز رشد، حضور در جلسه های هیئت امنای دانشگاه تبریز، روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان، جلسه با استاندار و ... از جمله برنامه های روز اول سفر وزیر علوم است.

افتتاح و راه اندازی واحد تولیدی شیر و محصولات لبنی دانشگاه تبریز با ظرفیت تولید یک تن در ساعت ( از محل کمک های خیرین و منابع داخلی)، کلنگ زنی سیستم تصفیه آب قنات، بازدید از مراکز و دانشکده های مختلف، نشست با ایثارگران و جلسه با شورای دانشگاه و هیات ممیزه و نمایندگان شورای صنفی از جمله دیگر برنامه های  روز دوم سفر وزیر علوم به استان آذربایجان شرقی و به ویژه دانشگاه تبریز است.

 


( ۳ )

نظر شما :