تقویم آموزشی ترم تابستان دانشگاه تبریز اعلام شد

۰۲ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۶ کد : ۹۶۵۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۷۸۶

 

جزییات ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان سال تحصیلی 98-97 دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر اظهار داشت: در ترم تابستان سال 98 دانشگاه تبریز 7 ماده دروس عمومی، 5 ماده دروس پایه و 4 ماده دروس عملی ارایه خواهد شد.

دکتر باب اله حیاتی در ادامه با تاکید بر اینکه بر اساس این تقویم آموزشی زمان ثبت نام و انتخاب واحد از 10 لغایت 25 تیر ماه انجام می شود، تصریح کرد: زمان شروع کلاس ها نیز 29 تیر الی 31 مرداد ماه خواهد بود .

به گفته وی امتحانات ترم تابستان امسال نیز از 2  لغایت 6 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ترم تابستانی حذف و اضافه و حذف اضطراری نخواهد داشت، تصریح کرد: شرکت در کلاسها بصورت حضوری خواهد بود  و  دانشگاه هیچ گونه تعهدی در خصوص ارائه خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب و غذا به دانشجویان را ندارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به جزئیات مراحل ثبت نام تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه تبریز برای ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت amozesh.tabrizu.ac.ir جهت پرداخت شهریه (به صورت کیف الکترونیکی) ترم تابستان و انتخاب واحد مراجعه نمایند.

به گفته وی دانشجویان سایر دانشگاه ها که برای اولین بار در دانشگاه تبریز برای ترم تابستان اقدام می نمایند بعد از مراجعه به آدرس amozesh.tabrizu.ac.ir نوع کاربری را دانشجویان مهمان انتخاب نموده و شماره دانشجویی دریافت نمایند و بعد از دریافت شماره دانشجویی مجددا نوع کاربری را برروی دانشجو تغییر داده و جهت پرداخت شهریه (به صورت کیف الکترونیکی) و انتخاب واحد اقدام نمایند.

دکتر حیاتی اضافه کرد: برای دانشجویانی که بار اول ثبت نام می کنند، شماره دانشجویی به عنوان کد کاربری و کد ملی به عنوان رمز در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز یاد آور شد: علاقمندان بر کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه تبریز به آدرس اینترنتی http://ww.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.


( ۹۹ )

نظر شما :