بیانیه دعوت به راهپیمایی دانشگاه تبریز به مناسبت روز جهانی قدس

۰۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰ کد : ۹۵۲۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۶۱۲

 

دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از تمامی مردم ایران و به ویژه دانشگاهیان جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

روز قدس، روز اسلام است

قدس تنها یک مکان مقدس و زیارتگاه نیست، بلکه نقطه تلاقی و برخورد جهان اسلام با تمام وجود آن و جهان کفر و استکبار با همه هیمنه و دارایی اش است.

ابتکار هوشمندانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به عنوان روز قدس، همه نقشه های استکباری نظام سلطه را در تسلط بر خاورمیانه بزرگ نقش بر آب ساخت و چراغ روشنی را در شب ظلمانی و تیره امت های اسلامی روشن نمود تا ضمن هوشیاری و مقابله با ترفندهای جدید استعمار نو، نقشه راه مقابله را همواره مقابل چشمان خود داشته باشند.

روز قدس، فریاد رسای حق خواهی و عدالت جویی امتی مظلوم در برابر دستگاه های عریض و طویل استکباری و استعماری است، روز حق خواهی و حق طلبی و روز عزم و اراده برای بپا خاستن و قیام نمودن. دانشگاهیان تبریز ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین در باز پس گیری موطن اشغالی خود و محکوم نمودن هر گونه معامله و با هر عنوان برای زیر پا نهادن منافع یک ملت دربند، بار دیگر بر عزم و اراده خود در مبارزه با ستمگران و ظالمان جهانی را اعلام می دارد و در این روزهای تحریم و تهدید و فشار، ضمن دعوت همه مردم و گروهها به اتحاد و اتفاق کلمه در مبارزه و حق طلبی، با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای گلگون کفن و مبارزان آزادی خواه جهان تجدید میثاق نموده و بر حمایت و پشتیبانی دوباره خود تأکید می نماید و سپردن این راه مبارک در کنار مقام معظم رهبری و مسئولین دلسوز نظام را تنها راه رهایی و رستگاری برمی شمارد.

خجسته باد وحدت کلمه مسلمین          و پایدار باد قدس شریف

 


( ۵ )

نظر شما :