با تقدیر از برگزیدگان؛ دوازدهمین جشنواره حرکت در دانشگاه تبریز به کار خود پایان داد

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۱ کد : ۹۲۵۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۳۸

 

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز ظهر امروز با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز در این آیین ضمن تقدیر از دانشجویان و دست اندرکاران برپایی این جشنواره، برگزاری چنین جشنواره های با این سطح و عظمت را برای تقویت وحدت، همدلی و همکاری کارهای جمعی و به ویژه رشد تفکر و خلاقیت در بین دانشجویان را ضروری بیان کرد و اظهار داشت: همه مسئولان و مدیران، اساتید و کارکنان این دانشگاه در حد توان برای رسیدن شما دانشجویان به پله های رشد و ترقی بالاتر تلاش می کنند، چرا که شما دانشجویان آینده سازان این کشور هستید.

 وی برگزاری جشنواره حرکت در دانشگاه ها را یک کار ارزشمند و تاثیرگذاری برای رشد، تعالی و پیشرفت دانشجویان بیان کرد و افزود: در دانشگاه تبریز هم این جشنواره هر ساله با شکوه و عظمت خاصی برگزار می شود.

 رئیس دانشگاه تبریز در ادامه ناامیدی را بزرگترین آفت امروز بیان کرد و افزود: داشتن امید در هر جامعه ای دارایی و سرمایه ای ارزشمندی است که اگر همراه با تفکر و اندیشه باشد، بهتر می توان به اهداف تعیین شده دست پیدا کرد.

به گفته وی برپایی جشنواره های همچون جشنواره حرکت در دانشگاه ها به نوعی ایجاد امید، نشاد و شادابی در بین دانشجویان است که موجب افزایش روحیه تعامل و همکاری تیمی آنان را فراهم می نمایید.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در هر کشور و ملتی سرمایه مادی و فکر و اندیشه آن تعیین کننده است، خاطر نشان کرد: سرمایه مادی و منابع طبیعی کشورها و ملت ها تمام شدنی است، اما این سرمایه فکر و اندیشه است که می تواند این سرمایه مادی را ارزش آفرین نمایید که در این راستا نیز نقش دانشگاه ها و مراکز علمی حیاتی است.

 دکتر سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در این مراسم ضمن تقدیر از دانشجویان، حامیان و دست اندرکاران، با ارایه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره گفت: امسال 223 آثار در 5 حوزه به این جشنواره رسیده که بعد از داوری های صورت گرفته، امروز از حدود 45 آثار برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر می شود.

وی با تاکید بر اینکه داوری آثار بر اساس آیتم ها و شاخص های جشنواره ملی حرکت صورت گرفته است، یادآور شد: در این دوره استقبال دانشجویان برای شرکت در این جشنواره در مقایسه با سال های قبل روند رو به رشدی داشته، چرا که در سال جاری تعداد آثار رسیده در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریزتصریح کرد: دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز در سه بخش استانی، درون دانشگاهی و خارج از کشور، با شرکت بیش از 70 انجمن علمی از داخل دانشگاه تبریز در 43 غرفه از دانشگاه های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه بناب، دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دانشگاه پیام نور، پارک علم و فناوری استان و ... به مدت 5 روز در محل نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه برگزار شد.

 


( ۱۳ )

نظر شما :