پیام تبریک رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۸

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۲ کد : ۹۰۷۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۷۲

 

دکتر میر رضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز نوروز باستانی و آغاز فصل بهار را به همه ایرانیان، به ویژه دانشگاهیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این پیام تبریک بدین شرح است:

 

یا مقلب القلوب و الابصار          یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال            حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی، جلوه ای بارز از شکوه رحمانی در جهان و تبلور جمال خداوندی در زمین است. نو شدن طبیعت پیامی برای انسان خلیفه الله است تا با امید به آینده ای روشن ، برای تغییر در فکر و اندیشه خود دل به بهار اندیشه ها بسپارد و چه دلنشین است تقارن بهار زندگی آفرین با ماه های روحانی رجب و شعبان و رمضان که خانه تکانی در دل و جان را با تغییر در طبیعت رقم می زنند.

در سال جدید ، در حالی به گام چهل و یکم انقلاب می رسیم که ملت بزرگ ایران، بحران های بسیاری را از سر گذرانده و با الهام از آن روزهای مشعشع ایثار و مقاومت، نقشه راهی روشن با اعتماد به هم و امید به فردایی بهتر را تهیه نموده که انشاالله با همکاری و همسویی تک تک مردم عزیزمان بخصوص دانشگاهیان فرهیخته و سخت کوش، مسیر ناهموار را برای  رسیدن به آرمانهایمان هموار خواهدکرد.

سالی که گذشت، دانشگاه تبریز به 70 سالگی پربار خود رسید و به  برکت تلاش و مجاهدت اعضای محترم هیأت علمی ، کارکنان شریف و دانشجویان ساعی و پرتلاش؛ دانشگاه بزرگ تبریز در زمره بهترین ها درآمد و برگ زرین دیگری را به کتاب افتخارات خود افزود. کسب موفقیت های مختلف و صدالبته ارزشمند ، به آوازه دیرین دانشگاه افزود و مایه مباهات و افتخارات شد.

اینجانب از صمیم قلب بر این پرتو افشانی های علمی و معنوی می بالم و ضمن تبریک آغاز سال جدید، امید واثق دارم دانشگاهیان عزیزمان ضمن حفظ امیدواری خود به آینده ی پربار این ملت، اعتماد و همبستگی را به جامعه معنویمان برمیگردانند و با الهام از ارشادات رهبر معظم و با همدلی و وحدت، الگوی درخشانی برای مردم عزیزمان خواهند شد. برای تمامی دانشگاهیان محترم سربلندی، سعادت، سلامتی، سرور، سعی وافر، سخت کوشی و سرزندگی آرزومندم.

دکتر میر رضا مجیدی

 رئیس دانشگاه تبریز


( ۱۰ )

نظر شما :