با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم: ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به بهره برداری رسید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۲ کد : ۸۷۴۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۹۴۴

 

ساختمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز با حضور دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر جمشید اسماعیلی مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم، دکتر داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجانشرقی، هیات رئیسه و جمعی از مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه تبریز به طور کامل به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یوسف حسین زاده، مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه تبریز در آیین افتتاح این ساختمان اظهار داشت: این دانشکده در زیر بنای 13 هزار و 500 متر مربع با هزینه کرد مبلغ 78 هزارو 752 میلیون ریال از محل طرح تملک دارائی های سرمایه ای و حدود 8 هزار میلیون ریال از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ساختمان دانشکده در هشت بلوک طراحی و ساخته شده و دارای سه طبقه است، تصریح کرد: این دانشکده دارای 11 باب کلاس درس، 25 باب آزمایشگاه، 60 اتاق اعضاء هیات علمی، 20 اتاق اداری کارکنان، کتابخانه و آمفی تئاتر با ظرفیت 70 و 250 نفر است.

براساس این گزارش، دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز در سال 1369 تاسیس شده و هم اکنون دارای 500 دانشجو و 45 نفر عضو هیئت علمی است و در مقاطع مختلف تحصیلی کارشناسی، ارشد، دکتری عمومی و تخصصی در چهار گروه آموزشی دانشجو می‌پذیرد.

بعد از افتتاح ساختمان دانشکده دامپزشکی؛ جلسه شورای دانشگاه تبریز نیز با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در تالار شهید باکری دانشگاه تبریز برگزار شد.

دکتر نظرپور در این جلسه با تشریح بودجه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در سال ۱۳۹۸ بر لزوم تنوع‌بخشی به منابع آموزش عالی تأکید کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه با توجه به رسالتی که دانشگاه ها در قبال جامعه بر عهده دارند، بودجه اختصاص یافته به آنها به حد کافی نبوده است، اضافه کرد: در دانشگاه های کشورمان ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف وجود دارد که با تنوع بخشی منابع و مدیریت پتانسیل های موجود می توان درآمد اختصاصی کافی داشت.

به گفته وی دانشگاه تبریز نیز که جزو دانشگاه سطح یک کشور است دارای ظرفیت های خوبی است که باید این ظرفیت بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد و عملا از پتانسیل های اساتید، دانشجویان و کارکنان  این دانشگاه بهره مند شد.

دکتر میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز نیز در این جلسه ضمن تبریز دهه فجر خواستار توجه بیشتر به دانشگاه ها با توجه به ظرفیت آنان شد.

یادآور می شود: در این جلسه جمعی از اعضای شورای دانشگاه تبریز نیز به ارایه دیدگاه و نظرات خود در موضوعات مختلف پرداختند که در ادامه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به برخی پرسش های آنان پاسخ داد.

 دیدار با هیات رییسه دانشگاه،بازدید از برج خلعت پوشان و حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام و غبار روبی از دیگر برنامه های  دکتر محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر جمشید اسماعیلی مدیر کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم   در دانشگاه تبریز بود.

 

 

 


( ۶ )

نظر شما :