پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد( مدت زمان ثبت نام تمدید شد)

۰۷ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۵ کد : ۸۶۷۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۱۵۵

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می‌پذیرد

پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز واقع در منطقه آزاد ارس (جلفا) برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید صمد حسینی رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر گفت: بر اساس مجوزهای شماره ۲۶۰۷۸۴/۲ مورخه 1397/10/17 و شماره 2/22/281277 مورخ 1397/11/7 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز از بین داوطلبان داخلی و خارجی در مقاطع دکتری تخصصی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشجو می‌پذیرد.

رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷  خواهد بود، افزود: برای مقطع کارشناسی ارشد ۱۶ رشته محل و برای مقطع دکتری تخصصی در ۱۲ رشته محل و در زیرشاخه‌های علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی مجوز صادرشده است.

دکتر سید صمد حسینی با اشاره به اینکه کلاسها در سایت پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تبریز واقع در منطقه آزاد ارس (جلفا)  تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی http://arasp.tabrizu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۳۹۲۴۴۱-۴۱ تماس حاصل نمایند.

مشاور رئیس دانشگاه تبریز خاطرنشان شد: ثبت‌نام از هشتم بهمن‌ماه سال جاری آغاز و در شانزدهم بهمن‌ماه به پایان خواهد رسید.

 

***

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون پذیرش اختصاصی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس(جلفا) دانشگاه تبریز می رساند با توجه به استقبال داوطلبین گرامی و جهت ایجاد فرصت کافی برای ثبت نام ، زمان ثبت نام پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی پردیس بین المللی ارس (جلفا) تا تاریخ 1397/11/24 روز چهارشنبه تمدید می گردد . همچنین زمان اخذ کارت ورود به جلسه مورخه 1397/11/25 و تاریخ آزمون اختصاصی به 1397/11/26 موکول گردید .

اضافه می نماید محل برگزاری آزمون اختصاصی در شهر تبریز خواهد بود .

 

- آگهی پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی برای نیمسال دوم سالتحصیلی 98-1397 پردیس بین المللی ارس(جلفا)

 

- آگهی پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال دوم سالتحصیلی 98-1397 پردیس بین المللی ارس(جلفا)


( ۱۰۰ )

نظر شما :