اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز

۱۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۰ کد : ۸۲۸۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۸۹۹

از سوی ستاد بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز برنامه های هفته پژوهش و فناوری این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر اصغر عسگری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اعلام اینکه بزرگداشت هفته پژوهش از 24 لغایت 28 آذرماه سالجاری برگزار خواهد شد، گفت: برنامه های مختلف سخنرانی و کارگاه آموزشی با موضوعات مختلف پژوهشی در واحدهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد. همچنین دست آوردهای پژوهشی یکساله بصورت آماری و نموداری در قالب های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه مطابق سالهای گذشته امسال نیز آیین روز " دانشگاه و درهای باز" برگزار خواهد شد، گفت: روز چهارشنبه بیست و هشتم آذرماه سالجاری دانشگاه تبریز پذیرای اقشار مختلف مردم و علی الخصوص دانش آموزان و صاحبان صنایع جهت بازدید از دانشکده ها و مراکز پژوهشی این دانشگاه خواهد بود.

دکتر عسگری افزود: مراسم تجلیل از پژوهشگران دانشگاه تبریز نیز  بیست و چهارم آذرماه در تالار وحدت دانشگاه  برگزار می شود و از پژوهشگران و فناوران برگزیده واحدهای مختلف و اساتید برجسته بازنشسته دانشگاه تبریز و مدیران برگزیده نهادها و سازمان های دولتی و صنایع استان به عنوان حامی برتر پژوهش تجلیل خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :