حضور دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۱۳ آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۹ کد : ۷۹۵۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۴۰۶

دانشگاهیان دانشگاه تبریز، همگام با دیگر اقشار مختلف مردم با حضور گسترده در راهپیمایی۱۳ آبان و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر پشتیبانی از آرمان های انقلاب و میثاق دوباره با آرمان های امام و شهیدان را اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ در این راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته و همگام با دیگر اقشار مردم تبریز با حضور در مقابل مسجد این دانشگاه و حرکت به سمت مرکز اصلی تجمع این راهپیمایی و با سر دادن شعارهایی علیه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.

یادآور می شود: در همین ارتباط بیانیه ای از سوی دانشگاهیان دانشگاه تبریز صادر شده که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

13 آبان ماه هر سال، یادآور طنین مجاهدت و فریادهای فرو خورده آزادی خواهی و عدالت طلبی یک ملت در برابر سلطه بیگانگان و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی در راستای مبارزه با ستمگری و ستم جویی و تقابل حق و باطل است.

13 آبان روز وحدت امام و امت و پیوند شعار و شعور انقلابی است که از دست و بازوی جوانان دانشجوی خط امام به منصه ظهور رسید.

13 آبان نماد درایت، خردمندی، عقلانیت و دوراندیشی در پیشگیری از یک سلطه بزرگ است که دانشجویان پیرو خط امام آن را در گستره تاریخ این میهن عزیز به ثبت رساندند.

خدای بزرگ را شاکریم که امروز در سایه آن دوراندیشی انقلابی، نهضت عظیم این ملت تبدیل به کانون اقتدار و امنیت و کرامت شده و مامن و ملجاء حق طلبان و مستضعفان جهان گردیده است.

مردم روشن ضمیر و آگاه ایران اسلامی امروز بیش از پیش در مبارزه با سلطه بیگانگان مصمم و مصر بوده و با وفاق و یکدلی در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته است.

امروز در آیین استقلال خواهی و ظلم ستیزی، رئیس جمهور یاغی آمریکا این ملت بزرگ را تحریم، تهدید و تحقیر می کند و می پندارد که با این یاوه گویی ها دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی را وادار به تمکین از اهداف و امیال ددمنشانه خود خواهد نمود.

ما به جهانیان اعلام می کنیم، با درایت و هدایت رهبری و وفاق و همدلی امت همیشه قهرمان، با اتحاد و اتفاق همچون رودی خروشنده خواهیم خروشید و از آرمانهای امام و شهیدان و تمامیت ارضی این کشور بزرگ دفاع خواهیم کرد.

ما دانشگاهیان دانشگاه تبریز، رجاء واثق داریم در سایه حیات و زندگی مشتمل بر عقیده و ایمان، با تلاش و مجاهدت جوانان پر شورمان از تمامی گردنه های خطرناک عبور خواهیم کرد و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری و همیشه در صحنه بودن خود تمام کید دشمنان را خنثی و میهن اسلامی عزیزمان را به قله های آبادانی، امنیت و سعادت خواهیم رساند.

ما با شعار مرگ بر، آمریکا که نماد تمامت خواهی و عداوت علیه ملتهای مستقل است، بار دیگر پیمان محکم خود را با امام و شهیدان می بندیم و بر راهی که بر آن قدم گذاشته ایم تا آخر پایدار خواهیم ماند.

 

 

 

 


( ۵ )

نظر شما :