بازدید پژوهشگران موسسه علم مواد اسپانیا از دانشگاه تبریز

۰۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۳ کد : ۷۹۱۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۵۸۲
بازدید پژوهشگران موسسه علم مواد اسپانیا از دانشگاه تبریز

 

جمعی از پژوهشگران موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا از بخش های مختلف دانشگاه تبریز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: حضور این محققان در دانشگاه تبریز به منظور گسترش همکاری های علمی و بین المللی با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی معتبر جهان است.

دکتر اصغر عسگری افزود: در این بازدید سه نفر از محققان موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا ضمن بازدید از آزمایشگاه ها و تجهیزات دانشکده ها و پژوهشکده ها، با توانمندی ها و قابلیت های علمی اساتید دانشگاه تبریز به منظور آغاز توسعه همکاری های علمی و آموزشی مشترک آشنا شدند.

وی، توسعه همکاری های بین المللی و حرکت در مرزهای دانش را از جمله راهبردهای کلان این دانشگاه برشمرد و یادآور شد: دانشگاه تبریز در سال های اخیر در عرصه همکاری های مشترک بین المللی فعال بوده و با دانشگاه های مختلف جهان از جمله فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، ژاپن، ترکیه، آذربایجان، تاجیکستان، قبرس، تایلند و... قرارداد و تفاهم نامه همکاری امضاء نموده و در اتحادیه های بزرگ بین المللی از جمله اتحادیه دانشگاه های جهان (IAU)، اتحادیه دانشگاه های بین المللی (IUC) و اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز(KUNIB) حضوری فعال دارد.

همین گزارش حاکی است: خیسوس خاویر کامپو روئیز رئیس انستیتو علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا به همراه خرمان فرانسیسکو دلافونته لئیس و محمت ارتوغرول از محققان این موسسه از دانشکده های فنی مهندسی مکانیک و شیمی و پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی دانشگاه تبریز بازدید کردند.

دیدار با رییس دانشگاه تبریز از دیگر برنامه های پژوهشگران موسسه علم مواد آراگون زاراگوزای اسپانیا بود.

 


( ۴ )

نظر شما :