افتتاح نمایشگاه  اسناد و کتب در کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز

۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۲ کد : ۷۸۲۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۰۲۸

نمایشگاه نسخ و کتب که به مناسبت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز در طبقه دوم کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه افتتاح شده تا آبان ماه برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، بعد از گشایش این نمایشگاه دکتر عبدالرضا باقری، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رییس و جمعی از اعضای هیات رییسه دانشگاه تبریز نیز از آن بازدید کرده اند.

همین گزارش می افزاید: در این نمایشگاه از جمله کتب انتشار یافته توسط دانشگاه تبریز از دهه 1330 تاکنون، مجلات تاریخی دانشگاه تبریز انتشار یافته از دهه 1320 و 1330 (دانشکده پزشکی، ادبیات و فنی)، کتابها و آثار مهم چهره های ماندگار، نفشه های علمی، خبرنامه دانشگاه تبریز از دهه 1330 تاکنون، مجموعه کتب نفیس خطی، چاپ سنگی و نادر موجود در مجموعه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، مجموعه منابع ارزشمند اهدایی توسط مرحوم دکتر حمید نطقی (پدر روابط عمومی ایران) و برخی روزنامه ها و مجلات تاریخی و قدیمی برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

اضافه می نماید: این نمایشگاه که به مناسبت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز ایجاد شده تا آبان ماه سال سال جاری در طبقه دوم کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه برای تماشای علامندان دایر خواهد بود.

 


( ۱ )

نظر شما :