با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛ رئیس دانشگاه تبریز منصوب شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۴ کد : ۷۶۱۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۸۲۲۷

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی، دکتر میر رضا مجیدی را به سمت رئیس دانشگاه تبریز منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در حکم انتصاب دکتر مجیدی آمده است؛

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه تبریز منصوب می شوید. انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

همین گزارش حاکی است: دکتر میر رضا مجیدی استاد تمام گروه آموزشی شیمی تجزیه دانشکده شیمی دانشگاه تبریز بوده و ریاست دانشکده شیمی (دو دوره)، مدیر اتاق فکر استان آذربایجان شرقی، مدیر امور پژوهشی و روابط بین الملل دانشگاه تبریز، رئیس بیمارستان ولیعصر گیلانغرب، مدیر گروه آموزشی شیمی تجزیه، عضویت در انجمن اسلامی دانشگاه تبریز و دانشگاه ولونگونک استرالیا، عضویت در هیأت مؤسس انجمن صنفی دانشگاهیان تبریز و هیأت مدیره صندوق رفاه اعضای هیأت علمی دانشگاه تبریز، عضویت در انجمن‌های شیمی و پلیمر ایران، عضویت در هیأت مؤسس انجمن الکترو شیمی ایران، عضویت در انجمن شیمی آمریکا از سوابق اجرایی این استاد دانشگاه تبریز است.

همچنین چاپ 70 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 150 مقاله در سمینارهای علمی داخلی و خارجی، همکاری و اجرای 6 طرح تحقیقاتی، چاپ پنج جلد کتاب به زبان فارسی و انگلیسی از جمله سوابق علمی وی است.

اضافه می نماید: دکتر محمدرضا پورمحمدی رئیس پیشین این دانشگاه، چندی پیش استعفاء داده بود و منابع موثق از انتصاب او به عنوان رایزن علمی ایران در ترکیه و اوکراین خبر می دهند.

 


( ۵۶ )

نظر شما :