تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی دانشگاه تبریز اعلام شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۲ کد : ۷۶۰۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۷۹۷۸

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در این ارتباط با بیان اینکه همچون سال های گذشته تمامی مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، تصریح کرد: با انجام مراحل ثبت نام به صورت اینترنتی از ایاب و ذهاب و صرف هزینه زیاد توسط خانواده ها و دانشجویان جلوگیری می شود

دکتر علی حسین زاده دلیر در ادامه با اشاره به زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان در تمامی مقاطع اضافه کرد: زمان انتخاب واحد ورودی‌های ۹۴ و ماقبل و نیز کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های ۹۶ روز شنبه ۱۷ شهریور شروع شده و ورودی‌های ۹۵ روز یکشنبه ۱۸ و ورودی‌های ۹۶ روز دو شنبه ۱۹ از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ انتخاب واحد را انجام خواهند داد.

به گفته وی انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم روز سه شنبه در تاریخ ۲۰ شهریور است. معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز با اشاره به زمان ثبت نام اینترنتی وردیهای ۹۷ در تمامی مقاطع گفت: زمان ثبت نام برای دانشجویان دکتری تخصصی ۱۲ و ۱۳ شهریور ماه بود، و دانشجویان جدیدالورد در مقطع کارشناسی ارشد نیز می توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ و آزمون سراسری هم ۲۵ لغایت ۲۷ شهریورماه به مدت سه روز می توانند، اقدام به ثبت نام نمایند.

به گفته وی زمان حضور وردیهای جدید در دانشگاه جهت تحویل مدارک به دانشکده مربوطه، پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلات تکمیلی ۲۴ و ۲۵ شهریور است و پذیرفته شدگان آزمون سراسری نیز در روزهای ۳۱ شهریور و یک مهرماه انجام خواهد شد.

دکتر حسین زاده دلیر خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در ایام مقرر موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند روزهای چهارشنبه ۲۱ و جمعه ۲۳، از ساعت 9 صبح لغایت ساعت ۲۴ به صورت اینترنتی اقدام به انتخاب واحد نمایند.

وی افزود: حذف و اضافه نیز به صورت اینترنتی در ۳ و ۴ مهرماه انجام می‌شود و مطابق این برنامه، مهلت ارائه مرخصی برای دانشجویان در نیمسال اول  ۱۷ شهریور الی ۴ مهرماه می‌باشد.

وی تصریح کرد: کلاس های ورودیهای قدیم نیمسال اول از ۲۴ شهریور ماه و دانشجویان جدیدالورود از اول مهرماه  لغایت ۱۳ دی ماه ۹۷ برگزار شده و شروع امتحانات پایان نیمسال اول نیز از ۱۵ دی الی ۲ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

* آدرس اینترنتی ثبت نامhttp://amozesh.tabrizu.ac.ir(کلیک کنید)


( ۱۰۰ )

نظر شما :