به مناسبت بزرگداشت هفته دولت؛ از کارمندان نمونه و بازنشسته دانشگاه تبریز تجلیل شد

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۴ کد : ۷۵۲۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۱۱۳۱

 

در آیین گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از 39 کارمند نمونه، یک مدیر نمونه و 13 همکار بازنشسته دانشگاه تبریز با حضور هیئت رئیسه، مدیران و کارکنان این دانشگاه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این مراسم، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند، گفت: اگر دانشگاه تبریز در طول 7 دهه فعالیت علمی و آموزشی به این درجه از رشد و شکوفایی رسیده به خاطر تلاش صادقانه، همدلی و مشارکت دانشگاهیان از جمله کارمندان خدوم بوده است.

دکتر محمدرضا پور محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه با اتحاد، همدلی و مودت به هر چیزی می توان رسید، تصریح کرد: روز کارمند بهترین فرصت برای تجلیل از کسانی است که با همدلی، همفکری در ارتقای همه جانبه جایگاه دانشگاه تلاش کردند و در این راه از هیچ کوششی دریغ ننمودند.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان این نظام با ترفندهای مختلف از جمله جنگ اقتصادی می خواهند، کشورمان را با چالش های متعددی روبرو سازند، یادآور شد: امروز روز نمایش اتحاد، برادری و مودت است، و از این رو ملت ایران با بکارگیری این شاخص ها می توانند بر توطئه دشمنان غلبه کنند.

رییس دانشگاه تبریز اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت کشورجامعه با مشکلاتی روبرو است، اما با عزم ملی و حرکت جهادی می توان بر اکثر مشکلات غلبه کرد، چرا که ما ملت توانمندی هستیم و باید از این ظرفیت ها برای شکوفایی کشور بهره مند شویم.

 آیدین یدرنجی، نیز به نمایندگی از شورای کارکنان دانشگاه در این مراسم ضمن اشاره به برخی دستاوردهای دانشگاه تبریز در سال های اخیرگفت: در سطح بندی جدید وزات علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تبریز در سطح یک دانشگاههای کشور قرار گرفته و در رتبه بندی تایمز این دانشگاه رتبه دوم دانشگاه های جامع کشور را به خود اختصاص داده است که این موفقیت ها در سایه تلاش همه دانشگاهیان بدست آمده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روز کارمند، روز تجلیل از انسان های شایسته، وظیفه شناس،خدوم و ایثارگری است که با بهره گیری از تخصص، تعهد، احترام و تکریم ارباب رجوع و به خصوص دانشجویان در راستای پیشرفت دانشگاه حرکت می کنند، خاطر نشان کرد: کارمندان بازوان توانای دانشگاه هستند که با تمام وجود برای اعتلاء و ارتقای فعالیت های علمی و آموزشی در حوزه های مختلف از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

یدرنجی، در خاتمه به برخی خواسته های رفاهی و خدماتی کارمندان از جمله ارتقاء، تبدیل وضعیت نیروهای قراردی، مشارکت بیشتر کارمندان در فعالیت های اجرایی، ارایه تسهیلات رفاهی و خدماتی، سختی کار، ذخیره مرخصی، ایجاد مراکز خدماتی، رفاهی و فرهنگی و ... پرداخت.

همین گزارش حاکی است: در آیین با شکوه گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از 39 کارمند و یک مدیر نمونه و 13 همکار بازنشسته با حضور هیات رییسه، مدیران و کارکنان تجلیل بعمل آمد.

یادآور می شود: پخش کلیپ، اجرای موسیقی، قرعه کشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

 


( ۵ )

نظر شما :