بازدید معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه تبریز

۲۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۷ کد : ۷۴۳۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۵۲۵


دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه تبریز از بخش های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این آیین دکتر مسعود برومند و هیات همراه از پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره شناسی و طرح های پژوهشی همچون سیستم نوین تصفیه آب و پساب با کاویتاسیون پلاسمایی، حسگر های زیستی، اجاق خورشیدی قابل حمل و ... و نیز از ساختمان در دست احداث مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز و شرکت های مستقر در آن بازدید و از نزدیک در روند اجرای پروژه های این مراکز قرار گرفتند.
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین با حضور در دفتر رییس دانشگاه تبریز با اعضای هیات رییسه این دانشگاه در نشستی موانع و مشکلات حوزه پژوهش از جمله راههای توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.
همین گزارش حاکی است: حضور در آیین معارفه دکتر عبدالرضا واعظی هیر رییس جدید پارک علم و فناور ی استان آذربایجان شرقی و تکریم دکتر محمدعلی حسین پورفیضی رییس پیشین این مرکز  و نشست با روسا و معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه های استان از دیگر برنامه های دکتر برومند در این سفر است.

 

 

 


( ۲۴۶ )

نظر شما :