حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی روز جهانی قدس

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۴ کد : ۷۲۳۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۶۰۶۱


دانشگاهیان دانشگاه تبریز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات رژیم نامشروع اسرائیل را محکوم کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز؛ در این راهپیمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز همچون سال های گذشته و همگام با دیگر اقشار مردم تبریز با سر دادن شعارهایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
دکتر محمدرضا پورمحمدی، رییس دانشگاه تبریز نیز از حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه در این راهپیمایی قدردانی نمود.
اضافه می نماید: دانشگاه تبریز به همین مناسبت، بیانیه ای صادر کرده بود که متن کامل آن به این صورت است:
روز قدس روز قدرت اسلام است . امام خمینی (ره)
روز قدس نماد مانای ظلم ستیزی و روز مقابلهُ مستضعفین عالم با مستکبرین جهان است که توسط پیرِ جهان بینِ جماران و معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بنیان گذاری شد؛ امسال نیز آزادگان جهان همچون همیشه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بر زورگویی و کودک کشی دژخیمان صهیونیستی می خروشند و چون سیلی سهمگین، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی، از توحش و نسل کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می کنند.
امسال روز قدس ویژه گی هایی خاص دارد. تقارن آن با سالگرد عروج پیر فرزانه انقلاب همچنین تحرّکات مستکبران در زدودن هویت و نشانه های اسلامی از قدس شریف، انتقال سفارت آمریکا به این شهر مقدس و شناسایی آن به عنوان پایتخت رژیم نامشروع اسراییل و افزایش توحش و آدم کشی صهیونیست ها در روز نکبت، طلب می نماید تا راهپیمایی این روز عزیز با شکوه تر از همیشه برگزار شود
این روزها جهان ایام حساسی را سپری می کند مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های به اصطلاح امنیتی و حافظان نظام جهانی، چشم بر همه سفاکی ها بسته اند و حتی پای عهد و امضای خود نیز نمی ایستند لذا امید بر اقدام آنان جهت تسکین آلام مردم فلسطین و احقاق حقوقشان، تصوری واهی است؛ در این شرایط، مقاومت تنها راه آزادی قدس است و راهپیمایی این روز، عزم امت اسلام برای حمایت از انتفاضه و تقویت جریان مقاومت را نشان خواهد داد.
مردم ایران نیز همچون همیشه بر عهد خود در حمایت از مظلومان جهان استوار بوده و تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت تا ریشه کن شدن اسراییل ، این شجره خبیثه و نامیمون به حمایت از مردم فلسطین و گروه های جهادی ادامه خواهند داد.
دانشگاه تبریز ضمن دعوت از همۀ آزادگان و مسلمانان جهان بویژه دانشگاهیان، اعم از اساتید،کارکنان و دانشجویان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، از جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام انزجار نموده و با آرمان های پاک معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر تجدید پیمان می نماید.


( ۶ )

نظر شما :