گشایش یازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۰ کد : ۷۰۵۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۳۶۸

یازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز (بخش استانی و درون دانشگاهی) در محل نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا پورمحمدی در مراسم گشایش این نمایشگاه با تقدیر از دانشجویان فعال و ساعی انجمن های علمی گفت: برای برپایی هر چه باشکوه تر این جشنواره 12 هزار نفر ساعت کار توسط دانشجویان انجام گرفته و این امر نشانه توانایی زیاد و سطح  بالای علمی شما دانشجویان برای تبدیل ایده ها به محصول و فناوری است.
رییس دانشگاه تبریز افزود: در دانشگاه تبریز بیش از 80 انجمن علمی، 50 کانون فرهنگی و هنری و چهار تشکل قانونی دانشجویی و تشکل های مختلف اعضای هیات علمی و کارکنان فعالیت دارند و سالانه بیش از 1500 برنامه علمی، فرهنگی، هنری و صنعتی توسط این واحدها با حمایت و پشتیبانی دانشگاه اجرا می شود.
دکتر پورمحمدی یادآور شد: محصولات دانش بنیان و حاصل فعالیت های شما که در این غرفه ها به نمایش گذاشته شده و برپایی این جشنواره، نمونه بارزی از توسعه و تحول در میان دانشجویان و انجام فعالیت های مفید علمی است و در اثر همین فعالیت هاست که در جشنواره ملی حرکت در سال گذشته این دانشگاه بیشترین مقام ها را در میان دانشگاههای کشور از آن خود نمود.
به گفته وی با برنامه ریزی های صورت گرفته و با حمایت این دانشگاه در آینده این جشنواره به صورت محلی، ملی و منطقه ای برگزار خواهد شد.
خاطر نشان می شود: از ویژگی های بارز این نمایشگاه برپایی سه غرفه ویژه در رابطه با  حمایت از کالای ایرانی، تبریز 2018 و هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز در کنار سایر فعالیت های انجمن علمی است  که در پایان آثار در 35 زمینه و این سه غرفه ویژه، داوری و به رتبه های برتر جوایزی اهداء و برندگان به جشنواره ملی حرکت راه خواهند یافت.
همین گزارش حاکی است: یازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز  با شرکت 72 انجمن علمی در  33 غرفه از دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند، پیام نور استان، علمی کاربردی استان، آزاد اسلامی استان در محل نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرده و تا 19 اردیبهشت ادامه دارد.

 


( ۲ )

نظر شما :