بیانیه دانشگاه تبریز به مناسبت ۲۲ بهمن

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۸:۴۱ کد : ۶۷۱۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۵۹۱

دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، از اقشار مختلف مردم بخصوص دانشگاهیان  برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بسم اله الرحمن الرحیم
امسال در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی قرارداریم و این نهال مبارک، با همه دشمنی های استکبار، موانع، تهدیدها، تحریم ها و جنگ را پشت سر گذاشته و امروز به درختی تناور تبدیل شده و  امید آزادگان و ملجاء محرومان جهان است.
انقلاب اسلامی با شکستن هیمنه 2500 ساله نظام شاهنشاهی، آزادی، استقلال، حق انتخاب و برپایی مجدد شریعت اسلامی را به ملت ایران ارمغان آورد. این انقلاب در امتداد نهضت عاشورایی، پیام حسینی و تفکر اهل بیت شکل یافته و امسال نیز عطر فاطمی به خود گرفته است و تحت همین لوا، با وحدت و همدلی همه آحاد ملت و سلایق مختلف داخل نظام، استوارتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.
انقلاب اسلامی برکات و ثمرات بیشماری داشته است؛ اگر چه امروز دشمن در پی کوچک نمایی و کم اثر جلوه دادن دستاوردهای جمهوری اسلامی است اما پیشرفت های مختلف علمی همچون سلول های بنیادی، فناوریهای نانو، صنعت هوا و فضا و ساخت ماهواره و صدها  شاهد دیگر، که بدست دانشمندان کشور جامه عمل پوشیده شده و دانشگاهیان خود شاهد آنند;  این پیشرفتها در ساحت های دیگر نیز عیان و مشهود است.
دشمن یقین بداند که در ایجاد شکاف میان صفوف ملت و نظام همچون همیشه ناکام خواهد ماند و چنانچه مقام عظمای ولایت فرموده اند: 22 بهمن امسال صحنه های تماشایی اتحاد ملت و نمایش قدرت نظام خواهد بود.
و دانشگاه تبریز نیز ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، از همه مردم بویژه جوانان و دانشجویان دعوت می نماید با حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن، اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته، پاسخی محکم به یاوه گویی های دشمن از جمله رئیس جمهور نامتعادل آمریکا بدهند.


( ۲ )

نظر شما :