اجرای برنامه های مختلف در دانشگاه تبریز به مناسبت ایام دهه فجر

۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۲۳ کد : ۶۶۸۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۲۵۸


در ایام سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی و ورزشی و افتتاح  طرح های عمرانی در دانشگاه تبریز صورت خواهد گرفت..
به گزارش روابط  عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز با اشاره به آغاز فعالیت ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه تبریز، گفت: این برنامه ها با عطر افشانی و غبارروبی مرقد مطهر شهدای گمنام دانشگاه آغاز و با فضاسازی سطح دانشگاه و دانشکده ها، دیدار با خانواده شهداء، تمهید حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه در این برنامه ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن و همایش تجدید بیعت با ولایت، تداوم خواهد یافت.
دکتر محمدرضا پورمحمدی، با بیان اینکه رعایت شأن ایام فاطمیه از ویژگیهای برنامه و مراسمات امسال است، افزود: برگزاری جشن "بزرگ انقلاب و خانواده" ویژه دانشگاهیان، شب شعر " انقلاب" ویژه دانشجویان و کارکنان، انتشار ویژه نامه دهه فجر، مسابقه کتابخوانی کتاب " خمینی؛ پدیده انسانی پیچیده "ویژه کارکنان،  تجلیل از بازنشستگان، تجلیل از دانشجویان نخبه و فعال فرهنگی و علمی  و نشست های علمی تخصصی جهت بررسی ابعاد انقلاب اسلامی از جمله این برنامه هاست.
رییس دانشگاه تبریز از افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در بهمن ماه خبر داد و گفت: یکی از این پروژه ها ساختمان دانشکده فنی مهندسی مرند است که با 5 هزار و 635 متر مربع شامل: ۱۴ کلاس درس، مجموعه مدیریتی، ۴ اتاق کامپیوتر، سلف سرویس، کتابخانه و مخزن، ۴ اتاق کنفرانس و مکان های عبادتی، خدماتی و سرویسی افتتاح می شود، همچنین فازهای دوم و سوم دانشکده دامپزشکی در سایت خلعت پوشان به بهره بردای خواهد رسید. ضمن اینکه  سه پروژه بیمارستان تخصصی اسب، باشگاه سوارکاری و جایگاه دام دانشکده دامپزشکی نیز کلنگ زنی خواهد شد.
وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد و افزود: مسابقات ورزشی در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، شنا، بسکتبال، بدمینتون و .. برگزار می شود.
دکتر پورمحمدی، یادآور شد: همچنین دانشگاهیان دانشگاه تبریز همچون گذشته در راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز همگام با آحاد مردم حضوری پررنگ داشته و در دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در 29 بهمن شرکت خواهند نمود.
خاطر نشان می شود: در اجرا و برگزاری این مراسمات  واحدهای مختلف دانشگاه و تشکلهای دانشجویی همکاری دارند.


( ۴ )

نظر شما :