تازه های انتشارات: مکمّل های غذایی، ویژه ورزش و فعّالیّت ورزشی(مترجمان: دکتر رامین امیر ساسان- دکتر حسن پور رضی)

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۲ کد : ۶۱۷ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۴۱۲

 

 

مکمّل های غذایی، ویژه ورزش و فعّالیّت ورزشی

 

مترجمان: دکتر رامین امیر ساسان- دکتر حسن پور رضی

مؤلفان: مایک گرین وود- داگلاس اسکالمن- جوز آنتونیو

تاریخ و نوبت چاپ: 1394- اول

نشر:انتشارات دانشگاه تبریز

قیمت: -/200000 ریال

     کتاب « مکمّل های غذایی، ویژه ورزش و فعّالیّت ورزشی» توسط دکتر رامین امیرساسان، دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و دکتر حسن پور رضی، دانش آموخته  دانشگاه تبریز ترجمه شده و توسط انتشارات دانشگاه تبریز چاپ شده است.
         با توجه به مرز باریک پیروزی و شکست در رقابت های ورزشی به ویژه در سطوح جهانی و المپیک و گرایش روز افزون به مصرف مکمل های غذایی در ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای و حتّی افرادی که به طور تفریحی ورزش را دنبال می کنند، ضرورت به کارگیری دانش مناسب و آگاهی از مزایا، عوارض و نحوه استفاده از انواع مکمل های غذایی بیش از پیش احساس می شود.
کتاب حاضر ترجمه کتاب Nutritional supplements in sports and exercise است که انتشارات Human press  آن را منتشر کرده است. نویسندگان این کتاب، مایک گرین وود، داگلاس اسکالمن و جوز انتونیو از اساتید و محققان به نام دانشگاهی در علوم ورزشی هستند که با همکاری جمع کثیری از متخصصان حوزه فیزیولوژی و تغذیه ورزشی از کشور های مختلف، این اثر را پدید آورده اند. کتاب حاضر، شامل 13 فصل می باشد که به طور جامع و با طبقه بندی مناسب و تنوع عالی، انواع مکمل های غذایی را به بحث می گذارد. محتوای کتاب به گونه ای است که علاوه بر دانشجویان کارشناسی، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و نیز سایر علاقمندان در زمینه علوم ورزشی بویژه مربیان و ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف می توانند از آن بهره ببرند.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


( ۷ )

نظر شما :