تازه های انتشارات: مقدمه ای بر آنالیز شیمیایی زیست محیطی( مترجمان: دکتر محمدحسین سرورالدین- دکتر امین ایمانی نبیی)

۳۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۴ کد : ۶۰۶ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۹۶

 

 

 

مقدمه ای بر آنالیز شیمیایی زیست محیطی

 

 

 

مترجمان: دکتر محمدحسین سرورالدین- دکتر امین ایمانی نبیی

 

 

 

مولف: راجر ان. ریو

 

 

 

نشر: انتشارات دانشگاه تبریز

 

 

 

تاریخ و نوبت چاپ 1394- اول

 

 

 

قیمت: -/220000 ریال

 

 

 

کتاب« مقدمه ای بر آنالیز شیمیایی زیست محیطی»  تالیف راجر ان. ریو و ترجمه دکتر محمدحسین سرورالدین، استاد بازنشسته دانشکده شیمی دانشگاه تبریز و دکتر امین ایمانی نبیی، استادیار دانشگاه پیام نور است که 448 صفحه توسط انتشارات دانشگاه تبریز به زیور طبع آراسته شده است.
امروزه مسائل زیست محیطی جزو معضلات اساسی جوامع بشری بشمار می آید و آنالیز های شیمیایی در پرداختن به امور زیست محیطی جزو ارکان است، لذا کتاب فوق به بررسی وتوضیح روش های مدرن آنالیز و تجزیه شیمیایی در محیط زیست (اعم از آب ،خاک و هوا ) می پردازد و می تواند به عنوان مرجعی برای دست اندرکاران آنالیز و پایش محیط زیست مورد استفاده قرار گیرد. ضمن آنکه این اثر متعلق به مجموعه کتاب های AnTS است که به همت یکی از متخصصان سرشناس حوزه علمی آنالیز زیست محیطی به رشته تحریر در آمده است و مولف با سابقه وافی و کافی در صنعت و دانشگاه توانسته است کتابی سهل خوان و کاربرپسند عرضه کند.
این کتاب در 8 فصل تدوین یافته است: 1- مقدمه. 2- انتقال آلاینده ها در محیط زیست. 3- آنالیز آب، اجزای اصلی تشکیل دهنده. 4- آنالیز آب، آلاینده های کم مقدار. 5- آنالیز خاک، جامدات و پسماندها. 6- آنالیز اتمسفر، ریز ذرات. 8- آنالیز مواد فُروکَم مقدار.

 

 

 

 

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :