تازه های انتشارات: مبانی آنالیز عددی(مؤلفان: دکتر علی عبدی- دکتر سید احمد حسینی)

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۱۷ کد : ۵۸۸ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۱۱۶

 

 

 

مبانی آنالیز عددی

 

 

 

مؤلفان: دکتر علی عبدی- دکتر سید احمد حسینی

 

 

 

نشر: انتشارات دانشگاه تبریز

 

 

 

تاریخ و نوبت چاپ:1394- اول

 

 

 

قیمت:-/155000 ریال
 

 

 

 

         کتاب« مبانی آنالیز عددی  با نرم افزار متلب» را دکتر علی عبدی استادیار دانشکده علوم ریاضی دانشگاه تبریز و دکتر سید احمد حسینی ، عضو هیات علمی دانشگاه گلستان تالیف نموده اند و انتشارات دانشگاه تبریز آن را به زیور طبع آراسته است.
در کل به دست آئردن جواب دقیق بسیاری از مسایل و مدل های ریاضی، اگر هم غیر ممکن نباشد، بسیار مشکل و پیچیده است. از این جهت، روش عددی که جواب های تقریبی برای جواب این مسایل به دست می آورند از اهمیت فوق العاده ویژه ای برخوردارند.
کتاب حاضر مشتمل بر روش های عددی در زمینه های مختلفی است که برای دانشجویان علوم و مهندسی بسیار مفید بوده و به عنوان کتاب درسی برای دانشجویان دوره کارشناسی رشته های ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر در درس« مبانی آنالیز عددی» نوشته شده است. از آنجایی که مفاهیم عددی با پیاده سازی در کامپیوتر بهتر و بیشتر تفهیم می شود، برنامه متلب آکثر روش های معرفی شده در کتاب، در پایان هر فصل ارایه شده است.
این کتاب در شش فصل با عناوین« خطاها»، « حل عددی دستگاه معادلات خطی»، « حل عددی معادلات و دستگاه معادلات غیر خطی»، « درونیایی و تقریب توابع»، « مشتق گیری عددی» و « انتگرال گیری عدیی» تنظیم شده است.
 

 

 

 

 

 

 


( ۶ )

نظر شما :