تازه های انتشارات: چرخه های رانکین آلی(مؤلفان: دکتر مرتضی یاری- مهندس فرزاد محمدخانی)

۰۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۸ کد : ۵۶۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۰۶۱

چرخه های رانکین آلی

مؤلفان: دکتر مرتضی یاری- مهندس فرزاد محمدخانی

نشر:انتشارات دانشگاه تبریز

تاریخ و نوبت چاپ: 1394- اول

قیمت:-/90000 ریال

 

     

کتاب« چرخه های رانکین آلی »  را  دکتر مرتضی یاری، استاد دانشکده فنی و مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز به همراه مهندس فرزاد محمدخانی، دانشجوی دکتری مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز  به رشته تحریر در آورده و انتشارات دانشگاه آن را منتشر نموده است.
افزایش نگرانی ها در مورد کاهش منابع سوخت های فسیلی و افزایش آلودگی محیط زیست، بر علاقمندی به روش های تولید پربازده انرژی افزوده است. همه ساله مقدار عظیمی انرژی در صنایع مختلف به هدر می رود. علاوه بر این بسیاری از منابع انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، انرژی زمین گرمایی، زیست توده و ... نیز وجود دارند که به علت دمای پایین آنها، با استفاده از روش های متداول امروزی نمی توان انرژی الکتریکی قابل ملاحظه ای به دست آورد. یکی از روش های بهره برداری موثر از این منابع، استفاده از چرخه های رانکین آلی است که در سال های اخیر مورد توجه دولت ها، بنگاه های صنعتی و محققان قرار گرفته است. کتاب حاضر به معرفی چرخه های رانکین آلی می پردازد و شامل 4 فصل چرخه های رانکین آلی، کاربردهای چرخه های رانکین آلی، سیالات کاری چرخه های رانکین آلی و منبسط کننده های چرخه-های رانکین آلی است.
این اثر برای دانش جویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مهندسی مکانیک و همچنین مهندسان انرژی و نیروگاه قابل استفاده و مفید می باشد.
 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA


( ۲ )

نظر شما :