قدردانی رییس دانشگاه تبریز از حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۵ کد : ۵۴۹۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۹۶۶۸

رییس دانشگاه تبریز با صدور پیامی از حضور گسترده، پرشور و آگاهانه دانشگاهیان این دانشگاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سپاسگزاری کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریزدر قسمتی از پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی آمده است: حضور آگاهانه و حماسی همه اقشار مردم از سلایق و طیف های مختلف بویژه دانشگاهیان، دانشجویان و جوانان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نشان از موقعیت شناسی و حضورشان در برهه های حساس و وفاداریشان به اصل نظام و انقلاب دارد، مردم ایران با این حضور گسترده ثابت نمودند که با عزمی راسخ و وحدتی وثیق در پی پیشرفت و توسعه کشورهستند.

ایران اسلامی و مردمانش همیشه ایام، وحدت، یکپارچگی و عظمت خود را به جهانیان به نمایش گذاشته و ضمن بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای معزز پاسخی محکم به اسکتبار و سیاستمداران تازه به دوران رسیده می دهند.

خاطر نشان می شود: دانشگاهیان دانشگاه تبریز در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همچون سال های گذشته همگام با مردم ایران با شکوه تمام در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمودند.

بر پایۀ همین گزارش، دانشگاه تبریز به همین مناسبت، بیانیه ای صادر کرده بود که متن کامل آن به این صورت است:

با گذشت ۳۸ بهار از تقویم زرین انقلاب اسلامی، این «معجزه قرن» همچنان متلالو و درخشان و به عنوان نقطه امید آزادگان و مستضعفان جهان، روز به روز شکوفاتر می شود و شاهد ثمربخشی درخت تناور انقلاب هستیم.

انقلاب اسلامی ایران حماسه الهام بخش و تاثیرگزاری است که آوازه آن مرزهای جغرافیایی، معنوی و اقلیم قلوب را درنوردیده و به یمن گفتمان منطقی و مطابق با فطرت الهی انسان ها، به چنان اقتداری رسیده است که جغرافیای سلطه مستکبران، رعشه های سستی را به صورتی عیان در خود احساس می کند؛ لذا با تمام هیمنۀ پوشالی اش، مجبور به حضور در میز مذاکره با ایران اسلامی می شود.

آنچه که بیش از همه در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر داشته و بر اقتدار آن افزوده است، «اتکاء به قدرت مطلقه خداوند»، «رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره)»، «تبعیت مردم از ولایت فقیه»، «وحدت ملی»، «بصیرت»، «اتکاء به قدرت داخلی»، «همدلی و همزبانی» و «خودباوری» است؛ در اثر این مولفه های مهم، امروز ایران به لنگر موازنه قدرت منطقه تبدیل شده است و هیچ موضوعی در منطقه و خاورمیانه بدون حضور نظام اسلامی به راه حل نهایی و عادلانه منجر نمی شود.

ملت بزرگ ایران، خداوند را به خاطر نعمتِ انقلاب، اتحاد و اسلام شاکر بوده و همچنان با تمام وجود در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، چونان کوه استوار ایستاده است و با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای و تدبیر و تلاش دولتمردان خدوم و قوای مختلف کشور از تمام پیچ های تاریخی و ناملایمات زمان، با سربلندی و ابهت تمام، به سمت نور و روشنی رهسپار خواهد شد.

دانشگاه تبریز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و تکریم مقام شامخ شهدای اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، دانش هسته ای و مدافعان حرم، بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز، تجدید بیعت نموده و اعتقاد دارد، این اقیانوس زلال و دریای بیکران مردم، جوابی محکم به یاوه گویی های سیاستمداران تازه به دوران رسیده بوده و موجب استحکام و تقویت بیشتر نظام و انقلاب خواهد شد.

 


( ۱۷ )

نظر شما :