بیانیه دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن دانشگاه تبریز

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۸ کد : ۵۴۸۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۱۸۲

بیانیه دعوت به راهپیمایی ۲۲ بهمن دانشگاه تبریز

دانشگاه تبریز با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن، از اقشار مختلف مردم بخصوص دانشگاهیان برای شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

با گذشت ۳۸ بهار از تقویم زرین انقلاب اسلامی، این «معجزه قرن» همچنان متلالو و درخشان به نقطه امید آزادگان و مستضعفان جهان تبدیل شده و روز به روز شاهد شکوفایی و ثمردهی شاخ و برگ درخت تناور انقلاب هستیم.

انقلاب اسلامی ایران حماسه الهام بخش و تاثیرگزاری است که آوازه آن مرزهای فیزیکی، معنوی و اقلیم قلوب را درنوردیده و گفتمان منطق و مطابق با فطرت الهی انسان ها به چنان اقتداری رسیده است که جغرافیای سلطه مستکبران، رعشه های سستی را به صورتی عیان در خود احساس می کند؛ لذا با تمام هیمنۀ پوشالی اش، مجبور به حضور در میز مذاکره ایران اسلامی می شود.

اما آنچه که بیش از همه در پیشبرد اهداف متعالی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر داشته و بر اقتدار آن افزوده است، «اتکاء به قدرت مطلق خداوند»، «رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره)»، «تبعیت مردم از ولایت فقیه»، «وحدت ملی»، «بصیرت»، «اتکاء به قدرت داخلی»، «همدلی و همزبانی» و «خودباوری» است؛ از این رو ایران را به عنوان موازنه قدرت منطقه تبدیل نموده است و امروزه هیچ موضوعی در منطقه و خاورمیانه بدون حضور نظام اسلامی به راه حل نهایی و عادلانه منجر نمی شود.

خداوندگار را به خاطر نعمتِ اتحاد و انسجام و بصیرت شاکریم و همچنان در برابر فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه‌های شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم، چونان کوه استوار هستیم و با تبعیت از ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، از تمام پیچ های تاریخی و ناملایمات زمان، به سمت نور و روشنی، با سربلندی و ابهت تمام رهسپار خواهیم شد.

دانشگاه تبریز ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ و تکریم تمام شهدای اسلام و انقلاب، دفاع مقدس، دانشمندان هسته ای و مدافعان حرم، از عموم مردم بخصوص جامعه دانشگاهی می خواهد همگام با اقیانوس زلال ملت ایران با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدای تاریخ ساز، تجدید بیعت نموده و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مستکبران بویژه یاوه گویی های سیاستمداران تازه به دوران رسیده به نمایش گذارند.

دانشگاه تبریز


( ۱ )

نظر شما :