اجرای برنامه‌های مختلف دانشگاه تبریز به‌مناسبت دهه فجر

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۷ کد : ۵۴۳۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۳۷۳۵

 

برنامه‌ها و آیین های مختلفی به‌مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سجاد توحیدی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه تبریز را  اعلام کرد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در طول ایام دهه فجر اظهار داشت: برنامه های امسال متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و این برنامه ها با غبارروبی و عطرافشانی یادمان شهدای دانشگاه و دیدار با خانواده شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه با فضاسازی دانشگاه، نورافشانی سردرب‌ها، دانشکده‌ها و خوابگاه های دانشجویی آغاز شده است.

 مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه در سال جاری دستاوردهای انقلاب و به خصوص این دانشگاه  با برپایی برنامه های مختلفی از جمله نمایشگاه ها، همایش ها و نشست ها برای دانشگاهیان و عموم اقشار مختلف ارایه خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری همایش ملی انقلاب اسلامی، فرصت ها و چالش ها، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در کلیه حوزه ها، برگزاری سلسله جلسات تحلیل و بررسی گفتمان انقلاب اسلامی ایران، برپایی نمایشگاه برگزیده انتشارات و  نمایشگاه بصیرتی در قالب پوستر و عکس با موضوع دهه فجر از جمله این برنامه ها است.

وی برگزاری ویژه برنامه های ادبی و هنری (از جمله شب شعر انقلاب)، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برای عموم دانشگاهیان، تقدیر از دانشجویان فعال و برگزیده، برپایی مسابقات مختلف برای کارکنان (مسابقه پیامکی، مسابقه شعرگویی و ...)، تقدیر از اساتید فعال در زمان انقلاب، برگزاری سخنرانی و نشست بصیرتی دهه فجر، انتشار ویژه برنامه دهه فجر و شرکت گسترده دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه را از  دیگر برنامه های این دانشگاه برشمرد.

دکتر توحیدی برگزاری اولین کنفرانس ملی انقلاب اسلامی، کارآمدی، فرصت ها وچالش ها با حضور اساتید، محققان و فعالان این حوزه را از جمله برنامه های مهم این ایام اعلام کرد.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز همچنین برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان را از دیگر برنامه‌های این ایام بر شمرد و افزود: در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، شطرنج، شنا، بسکتبال، بدمینتون و ... برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه های مختلف بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر در خوابگاه‌های دانشجویی نیز هر ساله به‌صورت مجزا در این ایام برگزار می شود.


( ۹ )

نظر شما :