پیام تسلیت دانشگاه تبریز در پی ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۲۵ کد : ۵۳۳۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۱۰۶

دانشگاه تبریز در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیام تسلیتی تاکید کرد: هیچگاه خدمات شایسته او به کشور، نظام و انقلاب از حافظه ملت بزرگ ایران زدوده نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

«با فقدان "هاشمی" اینجانب هیچ شخصیت دیگری را نمی‌شناسم که تجربه‌ای مشترک و چنین درازمدت را با او در نشیب و فرازهای این دوران تاریخ‌ساز به یاد داشته باشم». قسمتی از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب

 

ارتحال عالم عامل، مجاهد نستوه، مرد کم نظیر سیاست ایران، یاردیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکت خویش را بذل مبارزه در راه اسلام، انقلاب و آرمان های پاک امام راحل نموده و در تمام آوردگاه های حساس انقلاب حضوری موثر داشت، مایه اندوه ملت سرافراز ایران و همه دانشگاهیان شد.

ایشان در طول عمر پر برکت خویش، نقشی بی بدیل در اعتلای انقلاب اسلامی داشته و بنا به فرمایش رهبری، هوش وافر و صمیمیت کم‌نظیر او در سال های سخت انقلاب، تکیه گاهی مطمئن برای همه همکاران و مبارزان بویژه رهبر انقلاب بود؛ سال ها تحمل زندان، شکنجه‌های ساواک و تهمت های ناجوانمردانه هیچگاه از سعه صدر، متانت و اراده آهنین او نکاست.

در کنار همه مسئولیت های مهم و نقش تعیین کننده ایشان در برهه های حساس انقلاب، "سردار سازندگی" مدال افتخاری بود که ملت ایران به این مدیر مدبر و دور اندیش اعطاء نمود و هیچگاه خدمات شایسته او به کشور، نظام و انقلاب از حافظه ملت بزرگ ایران زدوده نخواهد شد.

دانشگاه تبریز این ضایعه بزرگ را به عموم مردم ولایی، بیت محترم ایشان و دانشگاهیان تسلیت عرض نموده و از بارگاه حضرت باری تعالی، علو درجات را برای ایشان مسئلت می دارد.


( ۲۷ )

نظر شما :