در نمایشگاه هفته پژوهش؛ وزیر علوم، از غرفه دانشگاه تبریز بصورت مفصل بازدید کرد

۲۹ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۳ کد : ۵۲۲۷ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۹۰۴

دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ازغرفه دانشگاه تبریز در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار به صورت مفصل بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد فرهادی، با حضور در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، از غرفه دانشگاه تبریز بازدید و از نزدیک با دستاوردهای پژوهشگران و محققان این دانشگاه آشنا شد.

همین گزارش حاکیست؛ نمایشگاه هفته پژوهش با شرکت ۲۵ طرح دانش بنیان از محققان دانشگاه تبریز در فضایی به مساحت ۸۰ متر و در سالن شماره هفت و در کنار دانشگاه‌های جامع و بر‌تر کشور از جمله تهران، فردوسی مشهد، شهید بهشتی، علم و صنعت، امیر کبیر و اصفهان برگزار شد.

یادآور می‌شود: دستاورد‌ها و فناوری‌های ارائه شده در غرفه دانشگاه تبریز، حاصل پروژه‌هایی است که در پژوهشکده‌ فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی و مرکز رشد واحد‌های فناوری این دانشگاه شامل سامانه‌ راهنمای مجازی توریست، اجاق گاز هوشمند، تاور واش (دستگاه شست و شو)، سنگ‌های مصنوعی دکوراتیو، طرح تصفیه فاضلاب به روش نانو و... به اجرا درآمده است.

خاطر نشان می‌شود: این نمایشگاه با حمایت معاونت پژوهش و فناوری و همکاری مدیریت امور فناوری مرکز رشد واحدهای فناور توسط روابط عمومی دانشگاه از ۲۴ لغایت ۲۸ آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر شد.

 

 

 

 

 


( ۴ )

نظر شما :