دو رستوران جدید در دانشگاه تبریز افتتاح شد

۰۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۸ کد : ۵۱۳۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۵۵۵

دو رستوران آزاد و دانشجویی با حضور دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه تبریز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: رستوران گلها در طبقه فوقانی سلف مرکزی ویژه دانشجویان،  اساتید و کارکنان و رستوران کیمیا  نیز در خوابگاه  شهدا ویژه دانشجویان دختر به بهره برداری رسید.

 دکتر محمدرضا پورمحمدی، برای افتتاح این طرح ها بالغ بر هشت میلیارد ریال از طرف بخش خصوصی هزینه شده است، افزود: ارایه تسهیلات ویژه رفاهی و خدماتی و تنوع بخشی به خدمات تغذیه ای در قالب طرح تاک از جمله اهداف راه اندازی این رستوران ها بوده است.

به گفته وی با بهره برداری از این رستورانها، تعداد رستورانهای دانشجویی و آزاد به چهار رستوران می رسد و پیش بینی می شود، در این رستورانها روزانه بیش از چهار هزار  پرس غذا طبخ و ارایه شود.

رییس دانشگاه تبریز ایجاد تنوع غذایی مناسب و افزایش رضایتمندی و استفاده از غذاهای سالم و تنوع در منوی غذایی، افزایش قدرت انتخاب دانشجویان و کیفیت و ارایه خدمات مدرن را از جمله اهداف اجرای طرح تاک در دانشگاه برشمرد و گفت: کاهش هزینه های دانشگاه در حوزه یارانه تغذیه دانشجویی، ایجاد رقابت مثبت در حوزه تغذیه مابین سلف های خصوصی و دولتی در دانشگاه و استفاده دانشجویان در ایام تعطیلات از غذای این رستوران با قیمت آزاد (مصوب دانشگاه) از دیگر مزایای این طرح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


( ۲۸ )

نظر شما :