تازه های انتشارات:صنعت کلر- قلیا (مؤلفان: دکتر علی اولاد - حمید ذبحی- مراد اسلام زاده)

۲۵ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۷ کد : ۵۱۲۶ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۵۸۴

صنعت کلر- قلیا

مؤلفان: دکتر علی اولاد - حمید ذبحی- مراد اسلام زاده

نشر: انتشارات دانشگاه تبریز

تاریخ و نوبت چا پ:۱۳۹۴- اول

قیمت: -/۶۵۰۰۰ ریال

 

کتاب «صنعت کلر- قلیا؛ مبانی الکتروشیمیایی و دیدگاه های زیست محیطی» تالیف دکتر علی اولاد، استاد دانشکده شیمی و حمید ذبحی و مراد اسلام زاده، دانشجویان دکتری تخصصی شیمی کاربردی این دانشگاه است که در ۱۵۴ توسط انتشارات دانشگاه تبریز به زیور طبع آراسته شده است. در حال حاضر، جوامع بشری نیازهای اساسی خود را با استفاده از صنایع مختلف بر طرف می کنند که در این میان، صنایع شیمیایی و الکتروشیمیایی نقش بسزایی دارند.

صنعت کلر – قلیا از جمله صنایعی است که هم در تولید مواد اولیه به عنوان واحد پایین دستی برای سایر صنایع نقش ایفا می کند و هم قادر است محصولات نهایی را برای استفاده روزمره بشر تولید کند. از آنجایی که این صنعت یکی از زمینه های مهم فعالیت صنعتی و اقتصادی در دنیا و کشورمان ایران محسوب می شود، لذا کسب دانش علمی و فنی بیشتر درباره اصول الکتروشیمیایی، محصولات تولیدی و همچنین مباحث مربوط به دیدگاه های زیست محیطی برای دانشجویان شیمی و مهندسی شیمی و نیز فعالان این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

کتاب صنعت کلر - قلیا در چهار فصل تدوین شده است: ۱- مقدمه ای بر صنعت کلر - قلیا ۲- فرایندهای تولید در صنعت کلر – قلیا ۳- مواد مصرفی و منتشر شده در صنعت کلر - قلیا ۴- انتخاب فناوری مناسب در صنعت کلر – قلیا.

 


( ۳ )

نظر شما :