تازه های انتشارات:رفتار مکانیکی مواد(مترجم: دکترعباس کیان وش)

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۱ کد : ۵۰۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۳۰۰

رفتار مکانیکی مواد

مولفان : مارک آندره میرزه، کریشان کومارچاولا

مترجم: دکترعباس کیان وش

انتشارات : دانشگاه تبریز

تاریخ و نوبت چاپ: اول 1393

قیمت250000:ریال

 

کتاب" رفتار مکانیکی مواد"عنوان کتابی است که دکتر عباس کیان وش، استاد دانشکده فنی مهندسی مکانیک تبریز  ترجمه نموده و انتشارات دانشگاه تبریز آن را منتشر نموده است.
این کتاب یکی از بروزترین و جامع ترین کتب درسی مورد استفاده در رفتار مکانیکی مواد است. این کتاب در 16 فصل کامل  به رشتهتحریر  در آمده  کههر فصل آن شامل مطالب بسیار جامع درباره رفتار مکانیکی مواد و تمرینات حل شده مختلف در داخل فصل و مسائل حل نشده متعدد در آخر آن است.
در این کتاب کلیات خواص مکانیکی مواد از یک طرف و تأثیر عوامل فرآوری بر روی نانو یا میکروساختار و در نتیجه بر روی خواص مکانیکی مواد از طرف دیگر، با یک دید علمی و مهندسی مورد بررسی قرار گرفته است.
از ویژگی های  خاص کتاب حاضر این است که بر خلاف اکثر کتب مشابه، تأکید کتاب تنها روی خواص مکانیکی فلزات متمرکز نیست، بلکه در این کتاب خواص مکانیکی سرامیک ها، پلیمرها، ترکیبات بین فلز، مواد مرکب، مواد زیستی و مواد الکترونیکی به همراه فلزات مورد بررسی قرار گرفته است. کتاب حاضر حاوی ترجمه 8 فصل اول نسخه اصلی آن است.
مطالعه کل این کتاب یا فصل هایی از آن به عنوان یک کتاب درسی مفید برای تمامی دانشجویان رشته های مهندسی، بخصوص مهندسی مواد و متالوژی، مکانیک، ساخت و تولید، صنایع، هوا فضا، عمران و مهندسی پزشکی به عنوان یک کتاب مرجع مهندسی معتبر و قابل استناد برای تمامی مهندسان، کارشناسان و متخصصان و افرادی که به هر نحو با خواص مکانیکی مواد مهندسی، صنعتی و زیستی سروکار دارند، توصیه می شود.

 


( ۴ )

نظر شما :