تازه های نشر:اسوه خوبان و بیسیم (دکتر محمد باقر بهادری)

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۶ کد : ۴۸۲ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۵۱
تازه های نشر:اسوه خوبان و بیسیم (دکتر محمد باقر بهادری)

معرفی دو کتاب:

1- اسوه خوبان (دکتر محمد باقر بهادری)

2- بیسیم چی(دکتر محمد باقر بهادری)

 دو کتاب « اسوه خوبان» و «بیسیم چی»  به اهتمام دکتر محمد باقر بهادری، عضو هیات علمی دانشکده ادبیات فاسی و زبان های خارجی دانشگاه تبریز و توسط انتشارات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه عاشورا به زیور طبع آراسته شده است.
کتاب اسوه خوبان  به خاطرات و زندگی نامه شهید اکبر جوادی، فرمانده گردان تخریب لشکر 31 عاشورا پرداخته و پنجره ای به میادین رزم هشت سال دفاع مقدس گشوده استهرچند در این مجموعه، اندکی از جانفشانی ها و حیات پاکان میدان های رزم جنوب و غرب تبلور می یابد؛ ولی هیچ کدام از اینها نمی تواند آیینه تمام نمای واقعیت های جنگ و دفاع مقدس و مراتب عرفانی و خصایص اخلاقی رزمندگان به حق پیوسته باشد که عند ربهم یرزقون اند. در این مختصر، سخن از ویژگی های گردان تخریب و بچه های بی مثال و فرمانده نیک خصالش می باشد که ثروتشان سیم بر، انبردست، پیچ گوشتی و ... بوده است؛ همچنین یادی شده است از  کسانی که  وسط میدان های مین، کانال های پراز سیم های خاردار و تله های انفجاری، جانشان را در طبق اخلاص می گذاشتند و  تقدیم جان آفرین می کردند.
قیمت   این کتاب80000 ریال است.

کتاب بیسیم چی نیز به خاطرات رزمندگان لیله القدر)مخابرات) لشکر 31 عاشورا پرداخته است
 حدیث مردانگی، دلدادگی ها، عشق ها، معرفت ها، معنویت ها، دعاها، عبادت ها و معراج های رزمندگان و شهیدان ما در قالب لفظ و عبارت نمی گنجد و رنج ها و محنت های آن مظلومان بی کس توصیف کردنی نیست، از این رو این کتاب که در باور بخشی از نقش و اهمیت مخابرات و رزمندگان و شهدای گرانقدر این رسته در لشکر عاشوراست از بی سیم، باسیم، سیم بان، آب بندی بی  سیم، کدورفر، وات متر، اطلاعات، فرستنده، گیرنده، شنود، فرکانس، فریب رادیویی، نوآوریها و امثال اینها سخن می گوید و پرده ای از پرده های رنگارنگ فداکاری ها و پرکشیدن های آن مجاهدان فی سبیل الله را به تصویر می کشد.
قیمت   این کتاب85000 ریال است.
 


( ۳ )

نظر شما :