تازه های نشر:مبانی فناوری اطلاعات رویکرد اقتصادی (دکتر بهزاد سلمانی)

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۲ کد : ۴۶۴ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۵۵۹

مبانی فناوری اطلاعات رویکرد اقتصادی

مولف: دکتر بهزاد سلمانی

تاریخ و نوبت چاپ: 1393- اول

انتشارات:  نور علم

قیمت: 180000 ریال

کتاب« مبانی فناوری اطلاعات رویکرد اقتصادی» توسط دکتر بهزاد سلمانی، عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی دانشگاه تبریزتالیف شده و توسط انتشارات نور علم به زیور طبع آراسته شده است.
فناوری اطلاعات به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد و کسب و کار شرکت ها تبدیل شده است. افراد بدون بهره مندی از دانش کافی در فناوری اطلاعات نمی توانند از مزایای فراوان آن بهره مند شوند. بنابر این، برخورداری از دانش پایه در این حوزه برای همکاران ضرورت دارد. هدف این کتاب، آشنا ساختن خوانندگان با مبانی و کاربردهای فناوری اطلاعات است و بر اساس گسترش مبانی فناوری اطلاعات، در این کتاب کاربردهای اقتصادی به عنوان محور اصلی انتخاب شده اند.
این کتاب در بیست فصل با سرفصل های مروری بر فناوری اطلاعات، اینترنت و وب، کاربردهای اینترنت، مرور تجارت الکترونیکی، ساز و کارهای تجارت الکترونیکی، انواع تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، پرداخت الکترونیکی، گردشگری الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، کتاب الکترونیکی، بازار کار الکترونیکی، سلامت الکترونیکی، اقتصاد فناوری اطلاعات، حقوق فناوری اطلاعات، سیستم های اطلاعاتی مدیریت، تجارت سیار، تجارت اجتماعی و پردازش ابری تنظیم شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

 

 


نظر شما :