تازه های انتشارات دانشگاه تبریز(راهنمای مربیان در تغذیه و کنترل وزن)

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ | ۲۰:۲۲ کد : ۳۹۰ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۵۱۸
تازه های انتشارات دانشگاه تبریز(راهنمای مربیان در تغذیه و کنترل وزن)

عنوان:

راهنمای مربیان در تغذیه و کنترل وزن

مترجم

مؤلفان:

دکتر وحید ساری صراف

دکتر پاتریشیا ا. ایزنمن، دکتر استفان سی.جانسون و جوان ای . بنسون

تاریخ و نوبت چاپ:

نشر

1392- دوم

انتشارات دانشگاه تبریز

قیمت

-/120000 ریال


کتاب راهنمای مربیان در تغذیه و کنترل وزن ترجمه وحید ساری صراف، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز می­باشد که توسط انتشارات دانشگاه تبریز به چاپ رسیده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

این کتاب شامل علومی از قبیل تغذیه، فیزیولوژی و بیوشیمی است که در آموزش نحوه ی کمک به ورزشکاران درباره بهتر کردن استعداد اجرای خود می باشد و هدف این کتاب، ابلاغ اطلاعات با موضوع مرتبط آنهم به نحوی است که آنان بتوانند ورزشکاران را در اجرای بهتر، لذت بیشتر از تجارب، فعالیت دراز مدت و توفیق هر چه بیشتر یاری رسانند.

اطلاعاتی که در این کتاب گرداوری شده است، با اینکه نمی تواند جانشین تمرینات ورزشی شود، اما به منظور افزایش مهارت ها و سطوح آمادگی طراحی شده و اطلاعاتی را ارایه می کند که فرد بتواند از عدم حمل چربی اضافی و وجود انرژی کافی برای تمرین اطمینان حاصل نماید.

سه بخش از کتاب حاضر، شامل حقایق و پیشنهادهایی است که در کنترل وزن بدن و سطوح انرژی ورزشکاران به شما کمک می کند. این بخش ها به منظور شناسایی اساس علمی کنترل وزن و تغذیه ورزشی طراحی شده و برخی استراتژی های کاربردی برای تکمیل اطلاعات علمی جدید و مورد نیاز را نشان می دهد.


( ۱ )

نظر شما :