حضور رئیس دانشگاه تبریز در سامانه ارتباطات مردمی(سامد)

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰ کد : ۲۱۷۷۳ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۷۷


رئیس دانشگاه تبریز با حضور در استانداری آذربایجان شرقی از طریق سامانه‌ی الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد)، پاسخگوی مطالبات و سوالات هم استانی‌های عزیز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه به‌همراه دکتر غلامرضا حجتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، جواد حقیقیان مدیر روابط عمومی و اسماعیل برزگر مدیر امورحقوقی دانشگاه تبریز امروز یکشنبه ۱۹ فروردین با حضور در سامانه‌ی ارتباطات مردمی (سامد) از طریق شماره تلفن ۱۱۱ به مطالبات و سوالات عمومی و تخصصی مربوط به حوزه‌ی آموزش عالی پاسخ داد.
دکتر نصراله‌زاده به‌عنوان نماینده‌ی دولت در این برنامه که به مدت دو ساعت به طول انجامید، علاوه بر مطالبات عمومی شهروندان، پاسخگوی مطالبات و مشکلات تخصصی برخی از همکاران دانشگاهی و دانشجویان نیز شد. 
دکتر حجتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز نیز پاسخگوی برخی از سوالات بود.
سامانه‌ی سامد در راستای تسهیل ارتباط مستقیم بین مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران طراحی شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی، به منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردمی در این سامانه حضور پیدا می‌کنند.
شهروندان عزیز می‌توانند از طریق شماره تلفن۱۱۱  مشکلات و مطالبات خود را با مدیران مربوطه در میان گذاشته و نتایج را تا آخرین مرحله پیگیری کنند.


نظر شما :