دانشگاه تبریز، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران را محکوم کرد

۱۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۸ کد : ۲۱۷۵۱ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۲۸۲

 

دانشگاه تبریز، در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، با صدور بیانیه ای این اقدام جنون آمیز را محکوم کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
رژیم غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی در پی شکست های متوالی در برابر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین،  عملیات طوفان الاقصی، جنگ غزه و جبهه مقاومت، دیوانه وار به هر اقدامی دست می زند.
این بار به دنبال حمله جنون آمیز دیگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی  حاجی رحیمی"  از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه  آنان به شهادت رسیدند.
رژیم جعلی اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق به نوعی از «خط قرمز» ایران عبور کرده است و به یقین در آینده نزدیک پاسخ قاطع و سنگینی را دریافت خواهد کرد.
رژیم کودک کش اسراییل باید بداند، با این گونه اقدامات بزدلانه و کور نمی تواند، در باتلاقی که در جنگ غزه گرفتار شده، نجات یابد، چرا که عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی این رژیم را در هم شکسته و در آستانه نابودی قرار داده است.
دانشگاه تبریز، ضمن محکوم کردن این جنایت و اقدام رژیم صهیونیستی، شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی و دیگر شهدای گرانقدر این جنابت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های محترم و معظم شهدا، دانشگاهیان و دیگر آحاد ملت شریف و قدرشناس ملت ایران تسلیت عرض نموده و بار دیگر این جنابات مذبوحانه را محکوم می نماید.


( ۱ )

نظر شما :