رئیس دانشگاه تبریز در آئین تجلیل از بازنشستگان:

بازنشستگان عضو همیشگی خانواده بزرگ دانشگاه تبریز هستند

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۳۲ کد : ۲۱۶۹۴ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۷۷


آئین تجلیل از بازنشستگان دانشگاه تبریز با حضور رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله‌زاده در این آئین ضمن تبریک به همکارانی که به تازگی بازنشسته شده‌اند، اظهار کرد: همکاران و اساتید بازنشسته عضو همیشگی جامعه‌ی بزرگ دانشگاه تبریز هستند چراکه ورود و خروج‌ به سازمان تنها مختص ایام کاری نیست بلکه کسانی که ۳۰ سال خالصانه در یک سازمان خدمت می‌کنند، بازنشستگی برای این افراد معنا ندارد.

وی ادامه داد: کارها و مسئولیت‌هایی که در سازمان تعریف می‌شود، موقت هستند اما اگر انسان زندگی جاودانه‌ای داشته باشد، پایان حیات برایش معنا و مفهومی ندارد. لذا ما بازنشستگی را به‌عنوان فراقت موقت از کار موظف تلقی می‌کنیم.

رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه مهم‌ترین‌ و شیرین‌ترین دوران یک کارمند در سازمان مربوطه سپری می‌شود، گفت: ۳۰ سال یک عمر است و چه بهتر که این عمر در کنار کارمندانی بگذرد که برای ما استرس ایجاد نکنند. در غیر اینصورت اگر یک کارمند در کنار همکار خود احساس آرامش و امنیت نداشته باشد، همیشه تحت فشار و استرس خواهد بود.

وی تاکید کرد: ما باید همیشه از همکاران خود تقدیر کنیم و در این مدت دو ساله نیز همواره سعی کرده‌ایم همکاران را حین خدمت مورد تجلیل قرار دهیم و موقع بازنشستگی نیز دست‌بوس‌شان باشیم.

دکتر نصراله‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما باید پیگیر مشکلات و دغدغه‌‌ی بازنشستگان نیز باشیم و اگر عزیزی فوت کرده باشد، حتی خانواده‌های آنان را نیز فراموش نمی‌کنیم چرا که آن‌ها نیز عضو خانواده‌‌ی بزرگ دانشگاه تبریز هستند.

وی در خصوص بحث رفاهیات و مزایای بازنشستگان نیز خاطرنشان کرد: ما تا جایی که قانون و مقررات اجازه می‌دهد، در خدمت بازنشستگان عزیز و خانواده‌های محترم‌شان هستیم.

بازنشستگان سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند

دکتر سید صمد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز نیز گفت: بازنشستگان عزیز سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند و هر افتخاری که دانشگاه کسب می‌کند، مرهون زحمات و تلاش‌ بازنشستگان است لذا ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در ادامه، بازنشستگان حاضر در این جلسه نیز مطالبات و خواسته‌های خود را در خصوص موضوعاتی چون احیاء موزه‌ی شهدا، سفرهای زیارتی و سیاحتی و اختصاص یک روز خاص برای تکریم بازنشستگان مطرح کردند.


( ۴ )

نظر شما :