درخشش دانشگاه تبریز در جشنواره جایزه ملی ثریا؛

کسب عناوین برتر در جذب دانشجویان بین المللی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۶ کد : ۲۱۶۵۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۷۲

 

دومین جشنواره جایزه ملی ثریا به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز در دومین جشنواره ملی ثریا که پانزدهم اسفندماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، دانشگاه تبریز عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

عناوین کسب شده توسط دانشگاه تبریز در جشنواره ثریا:

- دریافت جایزه ملی ثریا به عنوان دانشگاه برتر در زمینه دانشجویان بین المللی

- کسب عنوان مدیریت برتر همکاری‌های علمی و بین المللی کشور

دومین جشنواره ملی جایزه ثریا با هدف بررسی مهم‌ترین چالش‌های جذب دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه‌ها و معرفی برگزیدگان دانشگاهی در حوزه جذب دانشجویان بین المللی در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.
در این دوره از جشنواره ثریا دانشگاه تبریز موفق به کسب جایزه ملی ثریا به عنوان دانشگاه برتر در زمینه دانشجویان بین المللی و کسب عنوان مدیریت برتر همکاریهای علمی و بین المللی کشور در زمینه امور دانشجویان بین المللی شد.
در این آئین لوح تقدیر عناوین کسب شده به دکتر نصراله زاده رئیس دانشگاه تبریز و دکتر سعید شجاعی مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه اهدا شد.

در متن لوح تقدیر وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری خطاب به رئیس دانشگاه تبریز آمده است:
جناب آقای دکتر صفر نصراله زاده
رئیس محترم دانشگاه تبریز
یکی از مهمترین نقش دانشگاه های کشور طبق فحوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران، نیل به مرجعیت علمی و عزت ملی است. تلاش برای افزایش هدفمند و هوشمند جذب دانشجویان بین الملی در دانشگاه های ایرانی نشانگر تعهد و التزام علمی به بیانیه
گام دوم انقلاب اسلامی تلقی می شود. کسب عنوان ارزشمند دانشگاه برگزید و دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران در جذب دانشجویان بین الملی از مدیریت جهادی و انقلابی در راهبری این مهم حکایت دارد. ضمن سپاس از مساعی جنابعالی در دومین جشنواره جایزه ملی ثریا (اسفند ۱۹۰۲) لوح و جایزه شما تقدیم آن دانشگاه می شود.

 


لینک دانلود فایل

( ۲ )

نظر شما :