استاد بسیجی و انقلابی دانشگاه تبریز برای دومین بار و با رأی قاطع راهی بهارستان شد

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰ کد : ۲۱۶۳۵ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۷۸۸

 

دکتر روح الله متفکرآزاد عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در دوازدهیمن دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب حد نصاب آرا از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به بهارستان راه یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر روح‌اله متفکر آزاد عضو هیات علمی دانشگاه تبریز موفق شد با کسب بیش از ۱۰۰ هزار رای و قرار گرفتن در جایگاه نخست، برای دومین بار متوالی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی شود.

دکتر متفکر آزاد عضو هیات علمی دانشکده علوم طبیعی دانشگاه تبریز است و نمایندگی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، دبیری هیات رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه‌ی اول، دوم و چهارم مجلس یازدهم، ریاست فراکسیون دانشگاهیان مجلس و ریاست هیات تحقیق و تفحص ستاد احیاء دریاچه‌ی ارومیه از جمله مسئولیت‌های این استاد دانشگاه تبریز در یازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود.

دکتر متفکر آزاد در حالی به‌عنوان انتخاب اول حوزه‌ی انتخابیه‌ی تبریز، آذرشهر و اسکو راهی دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی شد که در دوره‌ی قبل و در اولین حضور خود در عرصه‌ی انتخابات، با راهیابی به مجلس، لقب پدیده‌ی انتخابات را به خود اختصاص داده بود.

خانواده‌ی بزرگ دانشگاه تبریز ضمن تبریک مجدد بابت این اتفاق مبارک، برای دکتر متفکرآزاد نماینده‌ی فرهیخته و دانشگاهی مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت می‌نماید.

بدون تردید با توجه به کارنامه‌ی درخشان دکتر متفکرآزاد در مجلس شورای اسلامی، شاهد تداوم خدمت صادقانه و مخلصانه‌ی این نماینده‌ی جوان، فعال و جهادی در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.


( ۱۵ )

نظر شما :