اعلام نتایج مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان مرد جام سردار شهید سلیمانی دانشگاه تبریز

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۶:۱۰ کد : ۲۱۴۷۶ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۳۱

 

مسابقات ورزشی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان و اساتید مرد دانشگاه تبریز با معرفی و تجلیل از نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مسابقات ورزشی کارکنان مرد در 5 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تیراندازی و دو و میدانی برگزار شد.
در این دوره از مسابقات در رشته فوتسال که با حضور 13 تیم  برگزار شد؛ تیم بسیج کارکنان شهدای دانشگاه، تیم‌ حراست (الف) و تیم امور اداری مالی به ترتیب مقام های اول تا سوم  را کسب کردند.
مسابقات والیبال نیز با شرکت 12 تیم  برگزار شد که در نهایت تیم امور فنی مقام اول را بدست آورد.

تیم های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی اهر و امور دانشجویان مقام دوم و سوم را کسب کردند.
در مسابقات دو و میدانی نیز ناصر نعمتی از مدیریت فرهنگی، دکتر فرزاد نیاز پور، استاد بازنشسته و صفر قلی زاده از مدیریت امور مالی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
سعید ولی پور، محمد حسن پورصدقی و هادی حامدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را  در رشته شنا (ماده قورباغه)  کسب کردند و در کرال سینه مسعود حاج علیلو ، اسماعیل اصغری و عباس رفعت موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
در مسابقات تیراندازی رده سنی بالای 50 سال، هادی صابروند،  ناصر سعیدآبادی و محمد نجفی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند و (زیر50 سال) کیوان عباسعلی زاده، محمدباقر جعفری و امیر فتحی زاده به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
اختتامیه این مسابقات روز دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن والیبال مجموعه ژیمنازیوم با اهدای کاپ های قهرمانی و اهدای جوایز به نفرات و تیم های برتر برگزار شد.
مسابقات ورزشی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه تبریز در 5 رشته ورزشی برادران و 4 رشته ورزشی خواهران با مشارکت نزدیک به 400 نفر برگزار شد.


( ۲ )

نظر شما :