در نشست‌های جداگانه‌ای در تهران بررسی شد؛

راهکار‌های توسعه کمی و کیفی دانشگاه تبریز

۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۵ کد : ۲۱۴۴۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۹۸۰

 

در نشست های جداگانه ای با حضور رئیس و معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز، اعضای هیات امنای دانشگاه و مسئولان سازمان برنامه و بودجه کل کشور در تهران، مسایل مختلف دانشگاه تبریز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

بررسی راهکار‌های توسعه کمی و کیفی دانشگاه تبریز در نشست هیات امنای دانشگاه

طی جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت امنای دانشگاه تبریز، راهکارهای توسعه‌ی کمی و کیفی دانشگاه تبریز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جلسه‌ی هیأت امنای دانشگاه تبریز با حضور دکتر مالک رحمتی عضو هیأت امنا و استاندار آذربایجان شرقی، دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس کمیسیون هیئت امنا و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر شهاب کسکه عضو هیأت امنا، دکتر مهدی بیات مشاور وزیر علوم در امور هیأت‌های امنا و ممیزه، دکتر علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلام و عضو هیأت امنا، دکتر روح‌اله متفکرآزاد عضو هیأت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت امنا، دکتر صفر نصراله‌زاه رئیس دانشگاه تبریز و سایر اعضای حقیقی و حقوقی هیأت امنای دانشگاه تبریز برگزار شد.

در این نشست دکتر نصراله‌زاده گزارشی در خصوص آخرین اقدامات و فعالیت‌های دانشگاه تبریز در حوزه‌های مختلف مالی، پشیتبانی، پژوهشی و آموزشی ارائه داد.

در ادامه اعضای حاضر در نشست نیز به بیان نکته نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به توسعه‌ی کمی و کیفی دانشگاه تبریز پرداختند.


پیگیری رفع کسری اعتبارات سال 1402 دانشگاه تبریز

همچنین طی جلسه‌ای با حضور دکتر متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت امنای دانشگاه تبریز، دکتر نجفی‌خواه معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کل کشور،  دکتر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز و دکتر حسینی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز، تصمیماتی در خصوص رفع کسری اعتبارات سال 1402 دانشگاه تبریز اتخاذ شد و تمهیدات لازم برای اعتبارات لایحه‌ی بودجه‌ی 1403 در نظر گرفته شد.

 

اتخاذ آخرین تصمیمات در خصوص پروژه‌های آب و قنوات دانشگاه تبریز

در جلسه دیگری و در دیدار اعضای هیأت امنای دانشگاه تبریز با رئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه‌ و بودجه کل کشور، آخرین تصمیمات در خصوص پروژه‌های آبی دانشگاه تبریز اتخاذ شد.

در این نشست که با حضور دکتر متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس، رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی و عضو هیأت امنای دانشگاه تبریز، دکتر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز و دکتر حسینی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع دانشگاه تبریز و دکتر ابراهیم‌نیا ئیس امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه‌ و بودجه کل کشور برگزار شد، موضوعات مرتبط با مدیریت آب و فاضلاب، تصفیه و بحث انتقال آب قنوات به کتابخانه‌ی مرکزی و ایجاد دریاچه‌ی مصنوعی در دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نشست مشترک رئیس دانشگاه تبریز با نمایندگان آذربایجان شرقی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

و در نهایت نشست مشترک رئیس دانشگاه تبریز با نمایندگان مردم آذربایجان شرقی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
در این نشست موضوعات مختلفی از جمله کمک و مساعدت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رفع مشکلات وکسری اعتبارات دانشگاه در سال 1402 و وضعیت آن در لایحه‌ی بودجه‌ی سال 1403 و موارد مهم پیش‌بینی‌شده در برنامه‌ی هفتم توسعه مطرح شد.
همچنین در دیداری جداگانه با رئیس و نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی وضعیت اعتبارات دانشگاه در سال جاری، میزان اعتبارات مورد نیاز در سال آتی و لزوم تدبیر در جهت ارتقاء وضعیت معیشتی دانشگاهیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


( ۹ )

نظر شما :